فیلمبرداری «درخونگاه»‌ در تهران ادامه دارد

7 January 2018 - 11:00

فیلمبرداری بخش‌هایی از فیلم سینمایی «درخونگاه» ساخته سیاوش اسعدی در تهران از سر گرفته شد تا طی ۱۰ روز آینده صداگذاری نهایی آن آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری فارس،  فیلم سینمایی «درخونگاه» به کارگردانی سیاوش اسعدی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور در یک ماه گذشته به‌طور همزمان فیلمبرداری، تدوین و صداگذاریش آغاز شد تا بتواند در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد که توسط هیئت انتخاب کنار گذاشته شد و حالا عوامل این فیلم سینمایی فیلمبرداری بخش‌هایی از این پروژه را باقی مانده بود از سر گرفتند و طی ۱۰ روز آینده صداگذاری نهایی این فیلم سینمایی توسط آرش قاسمی انجام خواهد شد.

در واقع فیلمبرداری این فیلم سینمایی که تقریباً یکی از گزینه‌های مطرح برای حضور در جشنواره فیلم فجر به نظر می‌رسید همچنان در تهران ادامه دارد. به نظرمی‌رسد یکی از دلایل کنار گذاشته شدن فیلم، کامل نبودن آن باشد.

تمام لوکیشن‌های «درخونگاه» در تهران است و مربوط به محله‌ای در پایتخت می‌شود که به نام «درخونگاه» معروف است.

بازیگرانی همچون امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی‌نیا، نادر فلاح، محمود جعفری، منصور شهبازی، افشین سنگ چاپ، فاطمه مرتاضی و پانته‌آ پناهی‌ها و جمشید هاشم‌پور در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

بنابراین گزارش، البته اگر در گوگل جست‌ و جویی داشته باشیم متوجه خواهیم شد که «درخونگاه» نام یکی از محله‌های قدیمی تهران است که در نزدیکی بازار تهران و پیرامون خیابان پانزده خرداد قرار گرفته و امروزه خیابان شهید اکبرنژاد نام گرفته‌است. درخونگاه در قدیم در بخش سنگلج قرار داشت. و امروز تکیه‌های معروفی در آنجا وجود دارد. آیت‌الله محمد طباطبائی (از سران مشروطیت)، آیت‌الله شریعت سنگلجی (از استادان نواندیش فقهی) در این محل زندگی می‌کردند از دیگر افرادی این محله می‌توان به داریوش مهرجویی و شعبان جعفری ملقب به شعبان بی‌مخ اشاره کرد. بنابر‌این توضیحات، شاید بتوان حدس زد که قرار است شاهد چه نوع فیلمی در این بافت تاریخی و قدیمی باشیم.

سیاوش اسعدی که پیش از این فیلم سینمایی «جیب بر خیابان جنوبی»، «حوالی اتوبان» را در کارنامه خود دارد.

منبع: فارس

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.