پوستر جدیدی از فیلم Red Sparrow منتشر شد

8 January 2018 - 20:00

پوستر جدیدی از فیلم ترسناک کمپانی فاکس، Red Sparrow (کبوتر قرمز) منتشر شده که جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) را بعنوان جاسوس قاتل روسی نشان می‌دهد. فیلم Red Sparrow همکاری مجدد لارنس با کارگردان Hunger Games: Mockingjay، فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) است. دیگر بازیگران این فیلم، جول ادگرتون (Joel Edgerton)، متیاس اسکونارتس (Matthias Schoenaerts)، مری لوییز پارکر (Mary-Louise Parker)، سیاران هیندز (Ciaran Hinds)، شارلوت رامپلینگ (Charlotte Rampling) و جرمی آیرونز (Jeremy Irons) هستند. اولین تریلر این فیلم در ماه سپتامبر منتشر شد. ابتدا رونی مارا (Rooney Mara) و دیوید فینشر (David Fincher) به این فیلم پیوستند و کارگردان Mother!، دارن آرنوفسکی (Darren Aronofsky) این پروژه را کارگردانی کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Red Sparrow براساس رمانی نوشته‌ی جیسون متیوز (Jason Matthews) با همین نام است و داستان زندگی دومانیکا اگوروف، رقاصه‌ای که مامور مخفی روسی می‌شود، است. لارنس در نقش اگوروف ظاهر می‌شود که بعد از آسیبی که باعث پایان یافتن حرفه رقاصی‌اش می‌شود، بی‌پول و ندار می‌شود. سازمان جاسوسی روسی از این موقعیت دومانیکا بهره برده و او را وارد سازمان می‌کند. آموزش‌های سخت و ظالمانه دومانیکا را به خطرناک‌ترین عضو عملیاتی این سازمان تبدیل می‌کند. اما وقتی دومانیکا با جاسوس آمریکایی CIA (ادگرتون) وارد رابطه می‌شود، شخصیت جدیدی که پیدا کرده را زیر سوال می‌برد.

پوستر جدید این فیلم که ابتدا توسط IGN منتشر شد، عنوان Red Sparrow را خیلی دقیق نشان می‌دهد. این هنر برجسته و زیبا، شخصیت اصلی لارنس را به رنگ قرمز نشان می‌دهد که عنوان فیلم با رنگ سفید نوشته شده است. شما عزیزان می‌توانید این پوستر را در قسمت زیر مشاهده کنید:


کارگردان این فیلم در مصاحبه با IGN، درباره ساخت این فیلم ترسناک جاسوسی صحبت کرده که بیشتر از داستان به شخصیت‌پردازی پرداخته است:

یکی از چیزهایی که من رو به این داستان کشید، اینه که اون داستان شخصی یک شخصیته که فکر می‌کنم در ژانر جاسوسی خیلی کمیابه. اونها بیشتر سیاسی هستند. یا یه جور طرح محور هستن و کمتر شخصیت‌ها اهمیت دارند. این یکی از دلایلی است که منو به این داستان کشید، من خیلی به این نوع داستان‌ها درباره شخصیت‌های تنها و طرد شده که سعی دارند نجات پیدا کنند علاقه دارم. و این داستان ماست.

جنیفر لارنس در این فیلم نقش شخصیتی را بازی می‌کند که در موقعیت‌های ناامیدکننده ظاهر می‌شود. افراد قدرتمند او را به کار گرفته و مجبور می‌کنند تحت آموزش‌های سخت قرار گیرد. سپس او خود را در موقعیت سختی می‌بیند که باید هر آنچه یاد گرفته بود را نشان می‌داد. به تدریج، او شخصیت و موجودیت خود و چیزهایی که به او درباره دنیا یاد گرفته بود، را زیر سوال برد. این توصیف خلاصه‌ همانند چیزی است که در Hunger Games دیدیم. فیلم Hunger Games لارنس را تبدیل به یک ستاره کرد و مخاطبین با کتنس اوردین این فیلم خوب ارتباط برقرار کردند چون او نجات یافته‌ای بود که سرانجام قهرمان شد. بنظر می‌رسد جنیفر لارنس و فرانسیس لارنس سعی بر بکارگیری مجدد این اعجاز در Red Sparrow دارند.

با توجه به تریلر منتشر شده، این فیلم ارتباط مشترکی با فیلم‌های اکشن اخیر مانند Atomic Blonde دارد. خواهیم دید آیا لارنس سعی دارد نقش جاسوس فریبنده و قهرمان ترسناک Hunger Games را بازی کند یا خیر. اگر Red Sparrow موفق شود، شاید لارنس بتواند نوعی جیمز باند زنانه شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.