گری اولدمن خواهان خواکین فینیکس به جای بن افلک برای ایفای نقش بتمن است

9 January 2018 - 18:25

گری اولدمن (Gary Oldman) می‌گوید که در صورتی که بن افلک (Ben Affleck) از ایفای نقش اصلی در فیلم The Batman «بتمن» کناره‌گیری کند، دوست دارد تا خواکین فینیکس (Joaquin Phoenix) را در این نقش ببیند. نقش بتمن پس از کریستین بل (Christian Bale) به بن افلک رسید. این فیلمساز تحسین‌شده، ابتدا در سال ۲۰۱۶ در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» ساخته‌ی زک اسنایدر (Zack Snyder) در قالب ناجی گاتهام فرو رفت. بعدتر این نقش را با حضور کوتاهش در فیلم سال گذشته‌ی دیوید آیر (David Ayer) به نام Suicide Squad «جوخه‌ی خودکشی» تکرار کرد و سپس در سال ۲۰۱۷ در فیلم Justice League «لیگ عدالت» ساخته‌ی زک اسنایدر ظاهر شد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

افلک در این فیلم به بهترین ابرقهرمانان دنیا پیوست. در این فیلم بتمن (بن افلک)، سوپرمن (هنری کویل (Henry Cavill)، واندروومن (گَل گدوت (Gal Gadot)، فلش (ازرا میلر (Ezra Miller)، آکوآمن (جیسون موموآ (Jason Momoa)، و سایبورگ (ری فیشر (Ray Fisher)، برای اولین بار بر پرده‌ی نقره‌ای برای یک نبرد تمام‌عیار با استپن‌ولفِ شرور و ارتش‌ او با یکدیگر متحد شدند. متأسفانه فیلم «لیگ عدالت» به لحاظ هنری و تجاری به‌شدت ضعیف عمل کرد و همین مسئله به خبرهایی مبنی بر برنامه‌های افلک برای کناره‌گیری از نقش دامن زد.

گری اولدمن که نقش کُمیسر گوردون را در سه‌گانه‌ی The Dark Knight «شوالیه‌ی تاریکی» ساخته‌ی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) ایفا کرده است در هفتمین جوایز سالانه‌ی آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی استرالیا به TooFab گفته که دوست دارد در صورت کناره‌گیری افلک، خواکین فینیکس جای او را برای ایفای نقش بتمن بگیرد. اولدمن گفته:

دوست دارم کسی همچون خواکین فینیکس را ببینم که این نقش را ایفا می‌کند. این بی‌احترامی به بن افلک نیست. فکر می‌کنم این خیلی به شخصی برمی‌گردد که سکان هدایت فیلم را بر عهده دارد.

اولدمن هم‌اکنون در حال برانگیختن تحسین همگان برای درخشیدن در نقش نخست‌وزیر سابق انگلیس، وینستون چرچیل (Winston Churchill) با فیلم Darkest Hour «تاریک‌ترین ساعت»، درام جو رایت (Joe Wright) درباره‌ی جنگ جهانی دوم است. اما او همیشه با نقش جیم گوردون در یاد طرفداران دنیای کامیک‌بوک خواهد ماند. اولدمن این نقش را در سه‌گانه‌ی «شوالیه‌ی تاریکی» از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ ایفا کرد. با توجه به این‌که او رابطه‌ی نزدیکی با بتمن داشته، نظر صریح او جالب توجه است. او تنها کسی نیست که قادر است فینیکس را در قالب بتمن تصور کند. برای آن‌هایی که نمی‌دانند، دارن آرونوفسکی (Darren Aronofsky)، فینیکس را برای ایفای نقش بتمن در فیلم ساخته‌نشده‌اش در نظر داشت. مضاف بر این فینیکس یکی از گزینه‌های اصلی زک اسنایدر برای ایفای نقش جوکر در فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» نیز بود.

در حال حاضر افلک به دنبال راهی است که از ایفای نقش بتمن شانه خالی کند که همین مسئله حضورش در فیلم «بتمن» ریوز و سه‌گانه‌ی احتمالی او را در هاله‌ای از ابهام فرو می‌برد. اما با توجه به این‌که افلک هنوز برای حضور در یک فیلم دیگر با کمپانی دی‌سی قرارداد دارد، گزارشات حاکی از آن هستند که او یک بار دیگر نقش بتمن را در اقتباس دی‌سی از Flashpoint ایفا خواهد کرد. اما ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه پیش خواهد آمد.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.