سریال تلوزیونی Halo به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در حال ساخت است

9 January 2018 - 18:37

سریال تلوزیونی Halo ساخته‌ی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) هنوز در دست ساخت است. سال ۲۰۱۳، Industries 343 اعلام داشت که استیون اسپیلبرگ، تهیه کننده اجرایی سریال تلوزیونی لایو اکشن Halo خواهد بود. ماه‌ها از وقتی طرفداران این فرنچایز آخرین خبر درباره این سریال را شنیدند، می‌گذرد، جولای ۲۰۱۷ استودیوی مایکروسافت و ۳۴۳ Entertainment اعلام کردند این پروژه در حال ساخت است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در طول تور مطبوعاتی زمستانی Television Critics Association، خبرنگار TvGuide از دیوید نوینز (David Nevins) مدیر و عضو هئیت مدیره شبکه Showtime، درباره خبر جدیدی از این پروژه پرسید. او تایید کرد که این سریال با جدیت تمام در حال ساخت است و اظهار داشت که فیلمنامه را نیز دیده است. گری لوین (Gary Levine) مدیر برنامه‌ریزی شبکه Showtime نیز این خبر را تایید کرد. وی اظهار داشت که “این سریال لایو اکشن است و قطعا طرفداران Halo را راضی نگه داشته و فکر می‌کنم مخاطبین درام شبکه Showtime را نیز راضی نگه دارد.”

فرنچایز Halo در سال ۲۰۰۱ روی ایکس‌باکس اجرا شد و سریعا اسطوره‌شناسی خود را توسعه داد. هر بازی که به دنیای Halo افزوده شد، به تدریج رازهای Covenant بیگانه و تاریخ قدیمی نژاد انسانی را آشکار ساخت. با این‌حال به مجموعه‌ای از رمان‌های مشهور به توسعه‌ دنیا با کتاب‌های اخیر ادامه داده و کتاب‌های اخیر نیز تاریخ قدیمی Forerunners را مشخص نموده است. این رمان‌ها به صورت دیگر فرمت‌ها درآمده‌اند که دامنه‌ای از کامیک‌ها تا فیلم‌های انیمیشنی را در برگرفته است.

اما بیشتر ایده‌های ترسناک برای فیلم‌های لایو اکشن یا سریال‌های تلوزیونی هستند. در سال ۲۰۰۴، بانجی همکاری با فاکس قرن بیست و یونیورسال پیکچرز را برای ساخت و توزیع فیلم Halo تایید کرده است. قرار بود این سریال لایو اکشنی با استفاده از CGI باشد. تیم پشت صحنه Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و King Kong، یعنی Wingnut Films، قرار است روی این فیلم نیز کار کند. متاسفانه در سال ۲۰۰۶، فاکس و یونیورسال کنار کشیدند و تولید این فیلم متوقف شد.

اینجاست که حرف از سریال تلوزیونی Halo می‌شود. این سریال قرار است از شبکه Showtime پخش شود و برای Xbox One در سال ۲۰۱۵ همراه با انتشار ۳۴۳ Industries با نام Halo 5: Guardians منتشر شد. متاسفانه، این بازی در سال ۲۰۱۴ وقتی مایکروسافت برنامه‌هایش را برای برنامه‌ریزی اصلی سیستم‌های ایکس‌باکس کنسل کرد، تغییر کرد. این سریال پا در هوا باقی ماند و تا سال قبل تصور می‌شد کنسل شده باشد.

طرفداران قطعا واکنش ترکیبی به این بیانیه جدید دارند. از یک سو، جالب است که بدانیم که این سریال در حال ساخت است و فیلم‌نامه آن نوشته شده است. هرچند به نظر می‌رسد همه چیز برای سریال تلوزیونی Halo کُند پیش می‌رود. حقیقت تلخ اینجاست که طرفداران نباید انتظار خبرهای بیشتری را به این زودی‌ها داشته باشند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.