موسیقی ‌متن فیلم«آستیگمات» را سهراب پورناظری خواهد ساخت

8 January 2018 - 18:30

پس از این‌که اعلام شد سهراب پورناظری قرار است در فیلم «شعله ور» به همکاری خود با حمید نعمت‌الله به عنوان آهنگساز ادامه دهد، امروز روابط عمومی فیلم سینمایی «آستیگمات» هم اعلام کرد که ساخت موسیقی این فیلم سینمایی توسط پورناظری آغاز شده و به زودی مراحل صداگذاری آن به اتمام خواهد رسید. «آستیگمات» از جمله فیلم‌هایی بود که از حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر باز ماند که این موضوع اعتراض تند کارگردان آن را در پی داشت.

پورناظری پس از تجربه موفق ساخت موسیقی فیلم‌های «آرایش غلیظ» و «رگ خواب» در جدیدترین کار خود موسیقی فیلم سینمایی «آستیگمات» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجیدرضا مصطفوی را می‌سازد. در چند ماه گذشته کنسرت-نمایش «سی» و کنسرت «ایران من» با آهنگسازی پورناظری به اجرا درآمد.

پورناظریی مدتی است که ساخت موسیقی برای «آستیگمات» را آغاز کرده و به زودی با ضبط و میکس نهایی قطعات ساخته شده، مراحل صداگذاری «آستیگمات» به پایان خواهد رسید.

از بازیگران «آستیگمات» می‌توان به مهتاب نصیرپور، محسن کیایی، باران کوثری، هادی حجازی‌فر، حسین پاکدل، سیامک صفری، بهنوش بختیاری، حسام محمودی و نیکی کریمی اشاره کرد.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.