آنتونی هاپکینز در Thor: Ragnarok حضور خواهد داشت

24 August 2016 - 18:00

در حین فیلمبرداری صحنه‌های Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» در استرالیا، چندین هنرمند مشهور را نیز در این کشور حضور پیدا کردند. ولی هیچکدام از آن‌ها به اندازه‌ی انتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) هیاهو به پا نکرده‌اند. آنتونی هاپکینز در سری فیلم های ثور نقش اودین را بر عهده دارد که در پایان Thor The Dark World «تور: دنیای تاریک» سرنوشتش نامعلوم باقی ماند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

گلن هانت (Glen Hunt) یک عکاس حرفه‌ای است که در شهر بریزبن (Brisbane) استرالیا زندگی می‌کند در حال ساخت مستندی از مراحل تولید فیلم Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» است؛ تصویری را منتشر کرده است که آنتونی هاکینز را در لباسی شلخته در نقش اودین نشان می‌دهد. این تصویر علاوه بر اینکه خنده‌دار است حضور اودین در فیلم را نیز تایید می‌کند؛ البته مارول هنوز به طور رسمی این موضوع را تایید نکره است.

tdwzwI0

Thor The Dark World «تور: دنیای تاریک» در حالی تمام شد که لوکی (Loki) با جعل هویت اودین بر تخت سلطنت آزگارد (Asgard) نشسته، ولی دقیقاً مشخص نمی‌شود که چه اتفاقی برای اودین رخ داده است. هر کاری که لوکی انجام داده بود شامل کشتن اودین نمی‌شد و به نظر می‌رسد که تنها قدرت های او را دزدیه و سپس او را به زمین فرستاده است. چندین ماه قبل شایعه‌ای به وجود آمد که درباره‌ی حضور اودین در Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» خبر می‌داد. زمانی که اودین را در Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» می‌بینیم؛ او فردی بی‌خانمان است که در گوشه‌ی خیابان زندگی می‌کند و مدام از پایان دنیا صحبت حرف می‌زند. با تصویر منتشر شده واضح است که آن شایعه درست بود و هاپکینز باید در نقش اودینِ بی‌خانمان بازی کند.

با توجه به اینکه اودین از پایان جهان صحبت می‌کند و نام سومین فیلم ثور نیز پایان جهان است می‌شود انتظار داشت که اودین نقشی کلیدی در فیلم خواهد داشت و او در واقع از چیزی که در راه است هراس دارد. اینکه ثور چگونه اودین را پیدا می‌کند نامشخص است. شاید با پی بردن به حقه‌ی لوکی اودین را پیدا کند و شاید بعد از پیدا کردن اودین به حقه‌ی لوکی پی می‌برد؛ برای جواب دادن به این موضوع باید تا اکران فیلم منتظر ماند.

دقیقا مشخص نیست که چه چیزی باعث پایان رسیدن جهان می‌شود، ولی مطمئناً کیت بلانشت (Cate Blanchett) و جف گلدبلام (Jeff Goldblum) در نقش‌های هلا (Hela) و گرندمستر (Grandmaster) یا همان استادِ بزرگ در مزکر آن خواهند بود. این اولین حضور کیت بلانشت و جف گلدبلام در دنیای سینمایی مارول است که با بازی در نقش شخصیت‌های منفی همراه شده است.

با اطمینان از حضور اودین در فیلم Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» باید منتظر تایید رسمی حضور لیدی سیف (Lady Sif) و سه جنگجو (Warriors Three) باشیم که با وجود شایعاتی که چندی پیش خبر از حضور احتمالی آن ها می‌داد، ولی هنوز به صورت رسمی حضورشان تایید نشده‌ است.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من کلاً از مجموعه فیلم هاى ثور خوشم نمى یاد اما کارکتر لیدى سیف رو دوست داشتم. هر چند با حضورش تو تلویزیون به احتمال قوى راه ورود خودش به سینما خیلى سخت تر کرده.