زاکاری لوی خواستار حضور زن شگفت‌انگیز در Shazam! است

10 January 2018 - 20:48

زاکاری لوی (Zachary Levi) می‌خواهد گل گدوت (Gal Gadot) در نقش زن شگفت‌انگیز در فیلم Shazam! بازی کند. استودیوی برادران وارنر این روزها اوضاع خوبی بخاطر فیلم‌های دنیای دی سی ندارد. نتایج مختلفی که از Man of Steel (مرد پولادی)، Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت)، و Justice League (لیگ عدالت) بدست آمده‌اند دنیای سینماتیک این استودیو را از رشد و شکوفایی باز داشته است. هر چند باید Wonder Woman را از این قاعده مستثنی دانست. با تشکر از پتی جنکینز (Patty Jenkins) و داستان فوق العاده‌اش و بازی عالی گدوت، زن شگفت‌انگیز تمامی انتظارات را برآورده ساخت. با سینماگیمفا همراه باشید.

دنباله فیلم زن شگفت‌انگیز سال آینده ساخته می‌شود اما این استودیو در حال حاضر روی Shazam! تمرکز کرده است. این فیلم با بازی زاکاری لوی و کارگردانی دیوید سندبرگ (David Sandberg)، می‌خواهد جا پای فیلم زن شگفت‌انگیز بگذارد. هرچند هنوز این فیلم متفاوت خواهد بود و یکی از بزرگترین ریسک‌های استودیوی برادران وارنر است. خیلی‌ها هنوز نمی‌دانند Shazam کیست یا ریشه‌ی او چیست و از آنجایی که بخشی از دنیای گسترده دی سی است، اگر برادران وارنر قهرمان دیگری از دی سی را وارد این فیلم کنند، لوی می‌داند چه کسی را باید انتخاب کند.

در مصاحبه اخیر ET Online، از لوی درباره نقش جدیدش در قالب یک ابرقهرمان پرسیده شد. او قطعا بخاطر این نقش هیجان‌زده است اما وقتی از او درباره قهرمانان احتمالی پرسیده شد او فقط یک اسم در ذهن داشت: زن شگفت‌انگیز. نه تنها او یکی از بزرگترین بازیگران این دنیا در حال حاضر است بلکه معتقد است که ملاقات بیلی باتسون با او جالب است.

زن شگفت‌انگیز، چون بنظرم اون فوق‌العاده است. بنظرم حضور هیچ شخص دیگه‌ای اینقدر باحال نیست و گل گدوت خیلی خوبه. او آدم باحالیه و قبلا توی ارتش اسرائیل بوده و یه مادره. و من بهش میگم که اون خیلی باحاله و زن شگفت‌انگیزه و فوق‌العاده است. و حضور بیلی باتسون ۱۴ ساله توی این فیلم هم خیلی جالبه و واسه آمازون زیبا عجیبه. این خیلی جذابه.

قبلا تصور می‌شد که قهرمان دیگری از دی سی در Shazam! بازی خواهد کرد اما این قهرمان زن شگفت‌انگیز نبود. خیلی‌ها فکر می‌کردند سوپرمن (هنری کاویل) گزینه بهتری برای هدایت جدیدترین قهرمان این دنیا است اما پرنس دایانا می‌تواند این نقش را بهتر بازی کند. گدوت قلب مخاطبین را بدست آورده و نگاه خوش‌بینانه زن شگفت‌انگیز به زندگی و قهرمان بودن او پیشنهاد بهتری بنظر می‌رسد. او قطعا رهبر لیگ عدالت است و اگر قرار باشد قهرمان جدیدی ظاهر شود، زن شگفت‌انگیز بهتر نیست؟

همانقدر که زن شگفت‌انگیز قهرمان بهتری برای Shazam! است، مشخص نیست او چگونه ظاهر می‌شود‌. فیلم‌برداری این فیلم به زودی آغاز شده و آن‌ها باید به برنامه کاری گدوت نیز توجه داشته باشند. او قبل از زن شگفت‌انگیز ۲ خیلی برنامه شلوغی ندارد و از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت. این مسئله نیز وجود دارد که حضور او به برادران وارنر این امکان را می‌دهد تا از زن شگفت‌انگیز برای تبلیغ Shazam! استفاده کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.