مایکل دلوکا، به چارلز روون در تیم تولید فیلم Suicide Squad 2 پیوست

12 January 2018 - 18:13

با استناد به پایگاه خبری ورایتی (Variety)، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros.) مایکل دلوکا (Michael De Luca) را به تیم تولید فیلم Suicide Squad 2 «جوخه انتحار ۲» اضافه کرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

چندی پیش، پایگاه خبری ورایتی خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه کمپانی برادران وارنر قصد دارد تا شکل جهان دی‌سی (DC Universe) را کمی تغییر دهد و دوباره آن‌را تنظیم کند؛ بر طبق این خبر، این کمپانی در همین راستا قصد دارد تا مدیران فیلم‌های در دست توسعه را نیز تغییر دهد. اضافه شدن دلوکا به لیست مدیران فیلم‌های این کمپانی، نشان از آن می‌دهد که این استودیو ترجیح داده است تا به جای این‌که بخواهد نگاهی کلی به چندین پروژه داشته باشد، تمرکز اصلی خودش را بر روی یک پروژه بگذارد.

باید بدانید که با ورود مایکل دلوکا، چارلز روون (Charles Roven) قرار نیست تا پروژه‌ی Suicide Squad 2 را ترک کند و او همچنان تولیدکننده‌ی اصلی این پروژه خواهد ماند؛ منابعی نیز این خبر را می‌دهند که روون یکی از حامیان ورود دلوکا به این پروژه بود و ملحق شدن دلوکا را به این تیم خوش‌آمد گفت.

گاوین اوکانر (Gavin O’Connor) نیز در این پروژه حضور دارد تا نویسندگی و همچنین کارگردانی قسمت دوم فیلم Suicide Squad «جوخه انتحار» را برعهده بگیرد. در این فیلم بازیگرانی چون ویل اسمیت (Will Smith)، مارگو رابی (Margot Robbie) و جرد لتو (Jared Leto) ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم برای کمپانی برادران وارنر از اهمیت بالایی برخوردار است و به نظر می‌رسد که یکی از دو فیلم مربوط به DC است که قرار است تا تولید آن‌ها در همین سال آغاز شود (آن فیلم دیگر، فیلم Shazam! «شزم!» است). با توجه به جدول شلوغ کارهای این کمپانی، انتظار نداریم که فیلم‌برداری این فیلم زودتر از پاییز سال ۲۰۱۸ آغاز شود.

خوب است یادآوری کنیم که با وجود تمام نظرات منفی درباره‌ی فیلم Suicide Squad، این فیلم به یک موفقیت بزرگ برای کمپانی برادران وارنر تبدیل شد و موفق شد تا به فروش بیش از ۷۴۵ میلیون دلار در سطح جهان برسد.

دلوکا یک انتخاب بسیار جالب برای این پروژه است؛ زیرا او بیشتر به خاطر فیلم‌ها و آثاری چون The Social Network «شبکه‌ی اجتماعی»، Moneyball «مانیبال» و Captain Phillips «کاپیتان فیلیپس» شناخته می‌شود. او در سال‌های اخیر نیز در آثار مهمی فعالیت داشت، از جمله فرانچایز فیلم‌های Fifty Shades of Grey «پنجاه طیف خاکستری» که در ماه فوریه امسال نیز فیلم Fifty Shades Freed «پنجاه طیف آزادی» آن منتشر خواهد شد.

او اخیرا به عنوان تولید کننده نیز به پروژه‌ی فیلم اکشن و کمدی کریس پرت (Chris Pratt) با نام Cowboy Ninja Viking «وایکینگ نینجا گاوچران» ملحق شد که کمپانی یونیورسال (Universal) امیدوار است تا قدرت ساخت فرانچایز از این فیلم را داشته باشد.

منبع: Varity

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.