گور ویربینسکی از کارگردانی فیلم Gambit استعفا داد

17 January 2018 - 09:42

به نقل از سایت Deadline، کارگردان فیلم Gambit، گور ویربینسکی (Gore Verbinski) از کارگردانی این فیلم استعفا داده است. ویربینسکی با استودیو برای کارگردانی این فیلم که سال‌ها است در حال توسعه است، مذاکرات لازم را انجام داده بود ولی به دلیل اینکه با دیگر کار‌های او در تداخل بود مجبور به استعفا شد. بنا بر گزارش‌ها او در زمان مناسبی استعفا داد و لطمه‌ای به ساخت فیلم وارد نکرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

خالقان این مجموعه کریس کلیرمونت (Chris Claremont) و جیم لی (Jim Lee) در سال ۱۹۹۰ بودند. Gambit یک موجود جهش یافته است که چندی نگذشت هواداران زیادی به علت توانایی‌های او و اشتیاقش برای دزدی مجذوبش شدند. او تا به حال فقط یک بار در عرصه‌ی سینما حضور داشته و آن هم در فیلم  X-Men Origins: Wolverine و با بازیگری تیلور کیچ (Taylor Kitsch) بوده است.

اخیرا لیزا کاپلان (Lizzy Caplan) نقش Bella Donna Boudreaux را برعهده گرفته که دختر رهبر Assassins’ Guild است. در ابتدا قرار بود لی سیدوکس (Lea Seydoux) در این نقش بازی کند اما به علت تاخیرات پیاپی که بر روی این پروژه ضمیمه میشد، او از بازی در این فیلم انصراف داد.

قبل از اینکه وربیسنکی کارگردانی این فیلم را برعهده بگیرد، داگ لیمان (Doug Liman) و روپرت ویات (Rupert Wyatt) کارگردانی این فیلم را برعهده داشتند که هردوی آن‌ها نیز استعفا دادند. شایعات شنیده می‌شود که قرار است فرانک دارابونت (Frank Darabont) حداقل برای مدتی کارگردانی این فیلم را برعهده بگیرد.

علاوه بر انتشار فیلم Gambit، استودیو فاکس در تاریخ‌های سیزدهم آپریل و اول ژوئن امسال به ترتیب فیلم‌های New Mutants و Deadpool 2 را عرضه خواهد کرد و علاوه بر این دو فیلم، در دوم نوامبر نیز X-Men: Dark Phoenix را اکران خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.