بی مصرف‌ها برمی‌گردند!

19 January 2018 - 08:40

کارگردان و بازیگر سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) تایید کرد که فیلم «بی مصرف‌ها ۴» ساخته خواهد شد. پس از فیلم «راکی» در سال ۱۹۷۶ که برنده‌ی جایزه‌ی اسکار نیز شد، سیلوستر استالونه به سرعت تبدیل به یک ستاره‌ی فیلم‌های اکشن شد. وی پس از ساخت دو فیلم از شخصیت رمبو (Rambo) در سال ۱۹۸۰، خودش را در مقابل آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) دید که نقش اول قوی هیکل فیلم‌های اکشن است و به لطف فیلم‌های Conan، Terminator و Predator به این درجه در سینما رسیده است. برای آگاهی از جزئیات خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

هنگامی که استالونه و شوارتزنگر پا به سن گذاشتند،‌ هر دو ژانر فیلم‌های خود را تغییر دادند (از جمله وارد عرصه کمدی شدند) تا در آن‌ نیز موفقیت‌هایی کسب کنند. در حالی که بازیگران دیگری مثل بروس ویلیس ( Bruce Willis)، جیسون استاتهام (Jason Statham)، جت لی (Jet Li)، ویسلی اسنایپس (Wesley Snipes) و جین کلاد فن دمه (Jean-Claude Van Damme) به فیلم‌های اکشن ادامه دادند. در سال ۲۰۱۰، استالونه از یک پتانسیل برای جمع کردن این بازیگران دور هم آگاه شد و ایده‌ی فیلم «بی مصرف‌ها» را به روی پرده‌ی سینما برد.

اکنون پس از گذشت یک هفته از اینکه استالونه در صفحه‌ی اینستاگرامش اشاره کرد که احتمال بازگشتن «بی مصرف‌ها» وجود دارد، او همه چیز را در روز جمعه رسمی کرد و در شبکه‌ی اجتماعی‌اش تایید کرد که Expendables ساخته می‌شود. او دو پست در اینستاگرام منتشر کرد که اولی می‌گفت:‌ جلوی بعضی چیزهارا نمی‌شود گرفت! در مسیر شما قرار می‌گیرد! و یک عکس از خودش (در نقش برنلی راس) و جیسون استاتهام و متن: «برادران برای زندگی» به همراه لوگوی «بی مصرف‌ها» همراه با آن منتشر کرد.

پست دوم استالونه می‌گفت:‌ دقیقا هنگامی که شما تصور می‌کنید بیرون رفتن امن است، آن‌ها برمی‌گردند! این پست حاوی عکسی بود از استالونه، استاتهام و رندی کوچر (Randy Couture) به همراه متن:‌ ما دود و سایه هستیم. ما برمی‌خیزیم. ما روح‌هایی هستیم که در شب پنهان اند!

اگرچه هیچ اطلاعات دیگری از تاریخ اکران فیلم توسط پست استالونه منتشر نشد، اما طرفداران «بی مصرف‌ها» بسیار هیجان زده هستند. از سمتی دیگر شایعه شده است دنباله‌ی فرانچایز «بی مصرف‌ها»  چند سال بعد اکران خواهد شد. اولین فیلم «بی مصرف‌ها» ۲۷۴ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی کسب درآمد کرد، دومین فیلم این رقم را بالا برد و به ۳۱۵ میلیون دلار رساند، اما فیلم سوم در سال ۲۰۱۴ به مبلغ ۲۱۴٫۶ میلیون دلار در دنیا بسنده کرد.

در این لحظه گفتن اینکه The Expendables 4 موفق می‌شود یا خیر سخت است. شاید فیلم‌نامه‌ی منحصر به فردی داشته باشد و یا شاید استودیو به خاطر موفقیت استالونه در فیلم Creed (که در سال ۲۰۱۵ دنیای جدیدی برای فرانچایز راکی رقم زد و موفقیت آن باعث شد Creed 2 امسال اکران شود) و نامزد جایزه‌ی اسکار شدن آن، این فیلم را به دست استالونه بسپارد. در هر صورت «بی مصرف‌ها» برمی‌گردند. و احتمالا این بار بزرگترتر از قبل!

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.