Avengers 4 قرارداد کریس همسورث با مارول را به اتمام می‌رساند

17 January 2018 - 20:22

در دنیای سینماتیک مارول، قراردادهای ستارگان از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که با اتمام قرارداد یک بازیگر ممکن است او برای همیشه از بازی در آن نقش خداحافظی کند. بنابراین به منظور تداوم حضور بازیگرها در فرانچایز، قراردادهای طولانی مدت با آن‌ها می‌بندند اما خوب به هر حال قراردادهای طولانی مدت نیز روزی به پایان می‌رسند. در آن موقع ستارگان می‌توانند مجددا قرارداد ببندند یا خیر. ما اکنون در مورد یکی از مهمترین بازیگران دنیای سینماتیک مارول به این نقطه رسیده‌ایم. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

امروز در یک مصاحبه با USA Today، کریس همسورث (Chris Hemsworth) بازیگر نقش ثور (Thor) تایید کرد که چهارمین فیلم Avengers «انتقام جویان» آخرین همکاری او با مارول در طی این قراردادش خواهد بود. وی در ادامه گفت او دیگر نقش این شخصیت را بازی نخواهد کرد. کریس همسورث گفت:

در حقیقت، بله، اکنون این اتفاق افتاده است. کار من تمام شده است. من هرگز نقش ثور را دوباره بازی نمی‌کنم. این یک فکر ترسناک است. به نظر می‌رسید آن (ثور) چیزی بود که هرگز تمام شدنی نبود اما اکنون احتمالا کارش تمام است.

قبل از این‌که او نقش خدای تندر (ثور) را بازی کند می‌دانست که دیگر بازیگران (به ویژه رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) ) پس از اتمام قرارداد اولشان به مارول بازگشته‌اند و همسورث نیز به نظر می‌رسید که برای بازی کردن در فیلم‌های بیشتر مشتاق است. وی خاطر نشان کرد که او و دست‌اندرکاران پس از موفقیت Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» به دنبال ساخت دنباله‌ی آن هستند، اما اکنون شواهد حاکی از آن هست که کار او بعد از این دو فیلم باقی مانده‌ی «انتقام جویان» به اتمام می‌رسد.

کوین فیج (Kevin Feige) رئیس شرکت مارول گفت: ببینید، ما اکنون باید بر روی «انتقام جویان» تمرکز کنیم. همسورث امروز به USA Today گفت: بنابراین کسی چه می‌داند؟… این یک مذاکره در مورد ادامه‌ی کار است. البته اگر اتفاق بیوفتد. در همین حال  Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» چهارم ماه مه اکران می‌شود. «انتقام جویان ۴» نیز سوم ماه مه ۲۰۱۹ برای اکران برنامه‌ریزی شده است.
منبع: Screencrush
برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.