تصویر جدید و خلاصه رسمی انیمیشن Wreck-It Ralph 2 منتشر شدند

18 January 2018 - 14:07

سفر رالف و وانلوپ به دنیای گسترده وب در تصویر جدید و خلاصه داستان Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 مشخص گردید. بخش انیمیشن کمپانی دیزنی در سال ۲۰۱۲ با اکران Wreck-It Ralph با موفقیت فوق‌العاده‌ای مواجه شد. با اینکه شاید این مسئله ایده‌ی مناسبی برای فیلمی که از بازی ویدئویی الهام گرفته، مناسب نباشد، Wreck-It Ralph به تاریخ بازی کردن می‌پردازد تا داستان خاصی را روایت کند. این فیلم با صداپیشگی جان سی. ریلی (John C. Reilly) در نقش رالف، سارا سیلورمن (Sarah Silverman) در نقش وانلوپ و جک مک‌برایر (Jack McBrayer)، بسیار موفق بود و خبر ساخت دنباله آن خیلی تعجب‌آور نیست. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

همانطور که عنوان فیلم نشان می‌دهد، Wreck-It Ralph 2 شخصیت‌های انیمیشنی بازی ویدوئویی را وارد اینترنت می‌کند. دلیل اصلی این ماجرا قبلا مشخص نبود و فقط این را می‌دانستیم که آن‌ها توسط شخصیت جدیدی با صدای تاراجی پی. هنسون با نام یس به آنجا ملحق شده‌اند. حالا می‌دانیم که ماجرای بعدی رالف و وانلوپ چیست و نگاه جدیدی بر یکی از رویدادهای فیلم خواهیم داشت.

دیزنی خلاصه داستان رسمی Wreck-It Ralph 2 را منتشر کرده که در آن رالف و وانلوپ سفری به اینترنت خواهند داشت تا شوگر راش را در این دنباله نجات دهند. همراه با انتشار این خلاصه، دیزنی نیز پرده از اولین تصویر این دنباله‌ی انیمیشنی برداشته است. این تصویر که همانند هنری انتزاعی است و خیلی واقعی بنظر نمی‌رسد، رالف و وانلوپ را نشان می‌دهد که در حال تعامل با شهروندان اینترنتی هستند و تنها یکی از قهرمانان ما از زندگیش لذت می‌برد. شما عزیزان می‌توانید این تصویر را در قسمت زیر مشاهده کنید و خلاصه داستان را نیز در ادامه بخوانید:

فیلم Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2، گذرگاه ویدئویی لیتواک را پشت سر گذاشته و وارد دنیای ناشناخته، گسترده و ترسناک اینترنت می‌شود که ممکن است رالف را نجات داده یا این اتفاق نیفتد. رالف بد سرشت بازی ویدئویی (با صداپیشگی جان ریلی) و دوست بدطینتش، وانلوپ (با صداپیشگی سارا سیلورمن) باید در سفر به دنیای گسترده وب ریسک کنند تا به دنبال بخش جایگزینی برای نجات شوگر راش باشند. در این مسیر، رالف و وانلوپ متکی بر شهروندان اینترنتی هستند تا برای کنترل مسیرشان از افرادی مانند کارآفرین وب سایت، یس، که الگوریتم پیش‌رو و روح و جان این مسیر است برای ساخت وب سایت Buzztube کمک بگیرند.

این خلاصه خیلی اطلاعات جدیدی نمی‌دهد اما مشخص می‌کند چطور طرح داستان پیش خواهد رفت. براساس انگیزه‌های هر دو شخصیت در فیلم اول، کاملا قابل فهم است که چرا آن‌ها خود را برای حفظ شوگر راش به خطر می‌اندازند. چیزی که مشخص نیست این می‌باشد که Fix-It Felix و عروس جدیدش، سرجینت کالهون می‌خواهند در این دنباله چکار کنند. شاید آن‌ها نقش کوچکتری نسبت به فیلم Wreck-It Ralph در این فیلم داشته باشند اما زمان همه چیز را مشخص می‌کند.

درحالیکه منتظر اولین تریلر این دنباله هستیم، جزئیاتی که قبلا درباره این فیلم منتشر شده‌اند همچنان طرفداران را هیجان‌زده نگه می‌دارند. این دنباله تا ماه نوامبر اکران نخواهد شد و تا شروع تبلیغات این فیلم زمان زیادی مانده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.