ستاره‌ی فیلم‌های It و Stranger Things به فیلم The Goldfinch پیوست

18 January 2018 - 16:00

سایت خبری هالیوود ریپورتر اعلام داشته که ستاره‌ی فیلم‌های It و Stranger Things، فین وولف‌هارد (Finn Wolfhard)، به جمع بازیگران فیلم اقتباسی برادران وارنر و استودیوی آمازون، The Goldfinch، پیوسته است. این بازیگر، جوانی شخصیت بوریس، دانشجو و دردسر ساز اُکراینی را بازی می‌کند که شخصیت اصلی داستان یعنی تئو را به طرف مصرف مواد و الکل می‌کشاند. آنورین بارنارد (Aneurin Bernard) بازیگر فیلم Dunkirk نیز بزرگسالی بوریس را در این فیلم بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

انسل الگارت (Ansel Elgort) بازیگر فیلم‌هایی همچون The Fault in Our Stars و Baby Driver، نقش شخصیت اصلی داستان یعنی تئو را در کنار ویلا فیتزجرالد (Willa Fitsgerald) در نقش کیتسی باربور، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش هابی و لوک ویلسون (Luke Wilson) در نقش پدر الکلی تئو، لاری، را ایفا خواهد کرد.

فیلم The Goldfinch بر اساس کتاب برنده جایزه‌ی پالیتزر، نوشته‌ی دانا تارت (Donna Tartt) است و کارگردانی آن برعهده‌ی جان کرولی (John Crowley) است. این کتاب با توجه به چیزی که کمیته پاتلیزر توصیف کرده، “رمان بسیار زیبا نوشته شده‌ای است که ذهن را تحریک کرده و قلب را تحت تاثیر قرار می‌داد،” و اولین رمان ترات است که سال ۲۰۱۳ منتشر شد. داستان کتاب از این قرار است:

تئو دکر، پسر ۱۳ ساله‌ای اهل نیویورک، بطور معجزه آسایی از تصادفی که منجر به مرگ مادرش می‌شود، نجات پیدا می‌کند. تئو که توسط پدرش ترک شده توسط خانواده‌ای بزرگ می‌شود. او که تحت تاثیر خانه‌ی عجیب جدیدش در خیابان پارک و مورد آزار و اذیت همکلاسی‌های مدرسه‌اش که نمی‌دانند چطور با او صحبت کنند قرار می‌گیرد، و از همه بدتر بخاطر مرگ مادرش زجر می‌کشد، به چیزی پناه می‌برد که او را یاد مادرش می‌اندازد: نقاشی زیبا و کوچکی که باعث می‌شود تئو مجذوب دنیای هنر شود. در بزرگسالی، تئو وقتش را صرف اتاق‌های غنی و خاکی مغازه‌ی اتیغه فروشی می‌کند که آنجا کار می‌کند. او منحرف شده و عاشق است و در چرخه خطرناکی قرار گرفته است.

تولید فیلم The Goldfinch اواخر این ماه آغاز می‌شود و قرار است ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ اکران گردد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.