کارگردانان فیلم Vacation، گلدستین و دالی، فیلم Flashpoint را کارگردانی خواهند کرد

18 January 2018 - 17:54

استودیوی برادران وارنر کارگردان جایگزینی برای فیلم سولوی جدید The Flash تحت عنوان Flashpoint پیدا کرده است. این در حالی است که به گزارش سایت خبری ورایتی آن‌ها به دو صندلی کارگردانی نیاز خواهند داشت چون جان فرانسیس دالی (John Francis Daley) و جاناتان گلدستین (Jonathan Goldstein)، هر دو در حال مذاکره برای کارگردانی این فیلم هستند. برای خواندن جزئیات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

گزارشات حاکی از این هستند که استودیوی برادران وارنر در حال توسعه‌ی این پروژه است تا برنامه ازرا میلر (Ezra Miller) مشخص گردد زیرا وی سر کار Fantastic Beasts 2 می‌باشد. با اینکه فیلمنامه‌ی کار در دست بازنویسی است و کمی بیشتر از حد انتظار کامیک می‌شود، استودیو می‌خواهد کارگردانان Vacation و Game Night سکان هدایت این کار را برعهده گیرند. گلدستین و دالی برای ابرقهرمانان غریبه نیستند و قبلا فیلمنامه اولیه Spider-Man: Homecoming استودیوی مارول را قلم زده‌اند.

سال گذشته دی سی در کامیک‌کان سن‌دیگو اعلام کرد که فیلم سولوی The Flash بر اساس سریال محبوب Flashpoint خواهد بود که سریال سال ۲۰۱۱ جوف جانز (Geoff Johns) و اندی کابرت (Andy Kubert) براساس کتاب کامیکی با همین نام است، جاییکه فلش کل مسیر دنیای دی سی را با برگشت به عقب برای درست کردن چیزی، تغییر می‌دهد. وقتی بری الن سر میز کارش بیاار می‌شود، متوجه می‌شود که دنیا عوض شده است. خانواده‌اش زنده است و عزیزانش غریبه و دوستان نزدیکش متفاوت هستند. این دنیایی در مرز جنگ تحول است اما بزرگترین قهرمانان زمین کجا جلوی آن را می‌گیرند؟

قبلا اعلام شده بود که چندین بازیگر مختلف Justice League (لیگ عدالت) از جمله جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش آکوامن، گل گادوت (Gal Gadot) در نقش زن شگفت‌انگیز و ری فیشر (Ray Fisher) در نقش سایبورگ در Flashpoint بازی خواهند کرد. باید منتظر ماند و دید کدام یک از آن‌ها در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد و شاید بن افلک شوالیه‌ی تاریکی این فیلم باشد.

گلدستین و دالی بعد از دو کارگردان دیگری که استخدام شدند و از این پروژه کنار رفتند، کارگردانان این فیلم خواهند بود. سیث گراهام-اسمیت (Seth Gtahame-Smith) اولین کارگردانی بود که به این فیلم پیوست و بعد ریک فامویاوا (Rick Famuyiwa) جایگزین او شد. هنوز تاریخ اکران Flashpoint مشخص نگردیده است.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.