استتهام: چندان هم مشتاق حضور در فیلم‌های James Bond نیستم

25 August 2016 - 11:00

در دنیای فیلم‌های اکشن، جیسون استتهام (Jason Statham) قطعا در بین بهترین‌ها قرار دارد. او عمده معروفیت خود را مدیون لت و پاره کردن آدم بدها و راندن ماشین های لوکس در فیلم‌هایی مانند سه‌گانه Transporter «مامور انتقال» و اخیرا سری فیلم‌های Fast & Furious «سریع و خشن» است. با سینماگیمفا همرا باشید. البته طرفداران سینما می‌دانند که وقتی حرف از فیلم‌های اکشن می‌شود، جیمز باند به عنوان یکی از بزرگترین کاراکتر‌های این ژانر خود به خود در ذهن نقش می‌بندد و اگر استتهام فرصتی برای حضور در آن داشته باشد، قطعا آن را از دست نمی‌دهد. با این وجود، او چندان هم برای حضور در این فیلم خود را به آب و آتش نمی‌زند و علت آن، تنوع پیشنهاداتی است که این بازیگر دارد.

استتهام در مصاحبه با یاهو، علت به آب و آتش نزدن خود برای حضور در فیلم‌های جیمز باند را اینطور بیان کرد که دیگر این سری فیلم‌ها منحصر به فرد نیستند. اون در ادامه این‌گونه توضیح داد :

به نظرم در عصر جدید، سری فیلم‌های جیمز باند چندان هم در نوع خود منحصر به فرد نیستند. چون، در گذشته این فیلم در ژانر خود تک و تنها بود و جزو معدود فیلم‌هایی بود که از لوکیشن‌های بین‌المللی و اکشن‌های پر هزینه استفاده می‌کرد. این روزها شما مجموعه Jason Bourne را دارید، سری فیلم‌های Mission Impossible «ماموریت غیر ممکن» را دارید یا حتی می‌توانید کار جدیدی شروع کنید.

وقتی برای اولین بار فرنچایز James Bond کار خود را در سال ۱۹۶۲ با فیلم Dr. No شروع کرد، قطعا در میان فیلم‌های آن دوره منحصر به فرد به نظر می‌آمد. اولین ماجراجویی سینمایی مامور ۰۰۷ در پیش‌برد روند معرفی ژانر اکشن مدرن، مخصوصا زیر مجموعه مامور مخفی آن، که روز به روز محبوب تر می‌شود، به سینمای دنیا، تاثیر به‌سزایی داشته‌است. ولی همان‌طور که استتهام به درستی اشاره کرد، این روزها ما فرنچایزهایی مثل Mission Impossible یا سری Jason Bourne را داریم که به راحتی می‌توانند صحنه‌های اکشن عظیم را در مقیاس گستره برای بینندگان فراهم کنند. البته احمقانه است که محبویت این فرنچایز را در پنجاه سال اخیر نادیده بگیریم، ولی باید این موضوع را نیز قبول کنیم که در دنیای فیلم‌های اکشن، مامور مخفی شیک پوش ما دیگر یکه تازی نمی‌کند.

به دنبال اکران Spectre «شبح» در سال گذشته، فرنچایز James Bond به دنبال ساخت دنباله برای آن است، ولی جزئیات پیرامون آن بسیار کم است، به طوری که حتی به طور رسمی مشخص نیست که دنیل کریگ (Daniel Craig) در آن حضور دارد یا نه. جیسون استتهام قطعا برای گسترش حرفه‌اش در زمینه فیلم‌های اکشن به حضور در این فیلم نیاز ندارد ولی اینطور به نظر می‌آید که بدش هم نمی‌آید به نوعی آن را تجربه کند، به هر حال همه ما می‌دانیم که این سری فیلم‌ها چقدر در بین مردم پر طرفدار هستند. شاید او را در تاکسیدوی شیک نبینیم ولی استتهام همیشه می‌تواند به عنوان شخصیت منفی یا مامور همکار حضور داشته‌باشد.

برای به دست آوردن اخبار بیشتر در مورد فیلم‌های James Bond با ما همراه باشید. در مورد استتهام می‌توانیم شاهد حضور دوباره او در نقش آرتور بیشاپ در فیلم Mechanic: Resurrection و همچنین فیلم‌های Fast 8 و Meg باشیم.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.