پل توماس اندرسون برای ساخت فیلم Teen Titans ابراز تمایل کرده است

19 January 2018 - 21:45

پل توماس اندرسون (Paul Thomas Anderson)، کارگردان تحسین‌شده، علاقه‌اش را برای ساخت فیلم Teen Titans ابراز کرده است. او که بیش‌تر برای همکاری‌اش با استعدادهای درجه یکی همچون دنیل دی-لوئیس (Daniel Day-Lewis) و خواکین فینیکس (Joaquin Phoenix) شناخته می‌شود، از آن جنس فیلمسازانی نیست که انتظار برود برای بر عهده گرفتن سکان هدایت یک فیلم پربودجه‌ی ابرقهرمانی راغب باشد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اندرسون تاکنون هشت فیلم بلند را نوشته و کارگردانی کرده است. از جمله می‌توان به Boogie Nights «شب‌های عشرت»، There Will Be Blood «خون به پا خواهد شد» و The Master «مرشد» اشاره کرد. او از تحسین‌شده‌ترین فیلمسازان معاصر است و شش نامزدی اسکار را در کارنامه‌ی خود دارد. آخرین فیلم او، Phantom Thread که آخرین نقش‌آفرینی دی-لوئیس پیش از بازنشستگی است، قطعا در مراسم اسکار پیش رو سروصدا به پا خواهد کرد. پل توماس اندرسون تا همین جای فصل جوایز، جایزه‌ی بهترین کارگردانی را برای این فیلم از جوایز جامعه‌ی منتقدان بوستون (Boston Society of Film Critics)، حلقه‌ی منتقدان نیویورک (New York Film Critics Circle) و حلقه‌ی منتقدان ونکوور (Vancouver Film Critics Circle) کسب کرده است.

امروز، اندرسون در برنامه‌ی Reddit به سوالات طرفداران پاسخ داد. او پاسخگوی گستره‌ی متنوعی از سوالات بود، از فیلم مورد علاقه‌اش از ویل فرل (Will Ferrell) که فیلم Step Brothers بود گرفته تا فیلم مورد علاقه‌‌اش از میان فیلم‌های امسال که فیلم Call Me By Your Name «مرا با نام خودت صدا کن» بود. در این اثنا یکی از طرفداران از اندرسون پرسید که اگر قرار باشد فیلمی برای کودکان بسازد آن فیلم چه خواهد بود. جواب اندرسون کوتاه بود: Teen Titans.

با توجه به نوع جمله‌بندی سوال، جواب اندرسون خیلی به معنای اولویت داشتن ساخت فیلم Teen Titans برای او نیست. اما جواب او نسبتا قطعی به نظر می‌رسد. این جواب با توجه به نظرات قبلی این کارگردان درباره‌ی فیلم‌های ابرقهرمانی، جالب‌تر نیز جلوه می‌کند.

اندرسون در مصاحبه‌ای با رولینگ استون (Rolling Stone) در سال ۲۰۱۵ گفته بود که از تماشای فیلم‌های ابرقهرمانی لذت می‌برد. این‌که آیا اندرسون واقعا مایل به بر عهده گرفتن سکان هدایت فیلم Teen Titans هست یا خیر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. برای حصول اطمینان، کمپانی برادران وارنر بهتر است کارگزار خود را فراخواند تا جلسه‌ای را با اندرسون ترتیب دهد. پل توماس اندرسون یکی از بزرگ‌ترین فیلمسازان این سیاره است، اگر می‌توان او را به جهان سینمایی دی‌سی آورد، کمپانی برادران وارنر باید تمام تلاش خود را به کار ببندد تا این اتفاق عملی شود.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.