مک‌نیری به جمع ستارگان فصل سوم True Detective پیوست

20 January 2018 - 09:42

ستاره سریال Godless، اسکات مک‌نیری (Scoot McNairy) به جمع ستارگان فصل سوم سریال جنایی True Detective پیوسته و قرار است در کنار استفان دورف (Stephen Dorff)، ماهرشالا علی (Mahershala Ali) و کارمن اجوگو (Carmen Ejogo) به بازی در این سریال بپردازد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل سوم این سریال داستان یک جنایت خوفناک را در قلب شهر Ozarks (شهری در ایالت Arkansas) روایت می‌کند و رازی که در طول سه دوره‌ی زمانی به تدریج آشکار می‌شود. علی در نقش Wayne Hays، نقش اول فیلم به عنوان بازرسی در شمال غربی ایالت Arkansas بازی خواهد کرد.

مک‌نیلی در نقش تام بازی خواهد کرد، پدری که غم از دست دادن فرزندانش تمام وجودش را فراگرفته و  باعث شده که سرنوشتش بیش‌از ۱۰ سال با دو بازرس پلیس گره بخورد.

نویسندگی فصل سوم این سریال (به جز قسمت چهارم که به همراه دیوید میلچ نویسندگی شد) برعهده پیزولاتو (Pizzolatto) است، همچنین کارگردانان این فیلم پیزولاتو و جرمی سالنیر (Jeremy Saulnier) هستند که این اولین فیلمی خواهد بود که پیزولاتو کارگردانی خواهد کرد.

پیزولاتو که بسیاری از وظایف ساخت این فیلم را برعهده دارد به مدیریت اجرایی این فیلم در کنار سالنیر و چندی دیگر میپردازد. به عبارتی لیست بلند پایه‌ی مدیران اجرایی این فیلم عبارت است از اسکات استفان، متیو مک‌کانهی، وودی هارلسون و کری جوجی فوکوناگا.

مک‌‌‌نیری در سریال Godless (ساخته شبکه نتفلیکس) و اخیرا در فیلم The Legacy of a Whitetail Deer Hunter بازی کرده است. همچنین این اواخر به جمع بازیگران فیلم H Collective پیوسته است.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.