عکسی جدید از فیلم Mary Poppins Returns منتشر شد

20 January 2018 - 11:16

استودیو والت دیزنی به تازگی عکس جدیدی از فیلم Mary Poppins Returns که دنباله‌ای‌ برمجموعه‌ای بر همین نام است، انتشار کرد. امیلی بلانت (Emily Blunt) و لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) در این فیلم بازی خواهند کرد. شما می‌توانید در انتهای متن شاهد عکسی که به تازگی از این فیلم منتشر شده است، باشید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بازیگرانی که در فیلم Mary Poppins بازی می‌کنند عبارت‌اند از: امیلی بلانت، لین مانوئل میراندا (برنده‌ی جوایز Emmy، Grammy و Tony Award)، بن ویسهاو (Ben Whishaw)، امیلی مورتیمر (Emily Mortimer)، جولی والترز (Julie Walters)، کالین فرث (Colin Firth) و مریل استریپ (Meryl Streep).

راب مارشال (Rob Marshall) و اسکار نومین (Oscar nominee) تهیه‌کنندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده دارند. در این فیلم همچنین سه کودک جدید به جمع بازیگران پیوستند که عبارت‌آند از پیکسی دیویس (Pixie Davies)، ناتانائیل سالح (Nathanael Saleh) و جوئل داوسون (Joel Dawson).

ماجرای این فیلم مربوط به دهه ۱۹۳۰ میلادی است. در این داستان Michael و Jane بزرگ شدند، همراه Michael سه فرزندش و خدمتکارش Ellen در Cherry Tree Lane زندگی می‌کنند. بعد از این که Michael به علت از دست دادن یکی از عزیزانش رنج می‌کشید، پرستار‌ی برای مراقبت از بچه‌ها با نام Mary Poppins وارد زندگی آن‌ها می‌شود و درکنار او شخصی سرشار از انرژی مثبت به نام Jack نیز وارد داستان آن‌ها می‌شود، در ادامه Mary Poppins با استفاده از قدرت منحصر به فرد جادویی خود استفاده می‌کند تا خوشی را مجدد به این خانواده برگرداند.

فیلم Mary Poppins در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.