بیلی باب تورنتون، چارلی هانام و کارلا جوری به پروژه A Million Little Pieces پیوستند

20 January 2018 - 12:01

طبق خبر منتشر شده توسط سایت خبری ددلاین، بیلی باب تورنتون (Billy Bob Tornton) بازیگر فیلم Sling Blade، چارلی هانام (Charlie Hunnam) بازیگر فیلم Pacific Rim و کارلا جوری (Carla Juri) بازیگر فیلم Blade Runner 2049، به آرون تیلور-جانسون (Aaron Taylor-Johnson) بازیگر فیلم Kick-Ass برای بازی در فیلم جدید A Million Little Pieces (یک میلیون تکه کوچک) پیوستند که براساس کتابی نوشته‌ی جیمز فری (James Frey) است. شاید فکر کنید این کتاب درباره زندگی فری است اما این‌طور نیست. این کتاب بجای اینکه رمان باشد، یک شرح حال است که بحث‌های زیادی بعد از رونمایی در برنامه تلوزیونی اُپرا وینفری (Operah Winfrey) در پی داشت. تولید این فیلم از ۲۵ ژانویه شروع می‌شود و توسط سم تیلور-جانسون (Sam Taylor-Johnson) کارگردانی می‌شود. برای خواندن جزئیات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

این اولین فیلم استودیوی Makeready به سرپرستی برد وستون (Brad Weston) است. تورنتون نقش لئونارد را بازی می‌کند که نگهبان کلینیک ترک اعتیاد است. کارلا جوری که نقش مهمی در فیلم Blade Runner 2049 داشت، همانند هانام نقش اصلی فیلم است. خبر حضور گیوانی ریبیسی (Giovanni Ribisi) قبلا اعلام شده بود. پم عبدی (Pam Abdy) از استودیوی Makeready این فیلم را همراه با اندرو رونا (Andrew Rona) و الکس هینمن (Alex Heineman) از The Picture Company تهیه می‌کنند. این کتاب توسط آرون و سم تیلور-جانسون اقتباس شده است.

فیلم A Million Little Pieces بدین صورت در سایت آمازون توصیف شده است:

زمانی که جیمز فری وارد کمپ ترک اعتیاد به مواد و الکل شد، در بدترین حالت اعتیادش قرار داشت. او به گونه‌ای بدنش را نابود کرده بود که دکترهای کمپ از زنده ماندنش تعجب کرده بودند. شکنجه‌های مداوم برای رفع مسمومیت و تخلیه مواد از بدن، و اصرار ناتمام برای مصرف مواد شیمیایی، با سر زندگی و صراحتی همراه بود که یادآور نیروی شگفت‌انگیز ویلیام باروسیز جانکی است.
اما A Million Little Pieces از هرگونه ادبیات مواد دوری کرده است. جیمز در کلینیک با بیمارانی مانند قاضی، گانگستر، بوکسر و فاحشه‌ای که اجازه حرف زدن با او را ندارد، مواجه می‌شود که مشکلات او را دارند و حرف زدن و توصیه‌های دوستانه آن‌ها تاثیر بیشتری نسبت به اصول بهبودی دارد. جیمز نمی‌پذیرد که قربانی تصمیمات اشتباه خود است و اصرار بر جوابگویی تنها به شخصی که بوده و شخصی که می‌شود، دارد و با دستورات مشاورین برای بهبودی مواجه می‌گردد.

نظر شما درباره پیوستن تورنتون، هانام و جوری به این فیلم چیست؟ شما خوانندگان عزیز می‌توانید نظرات خود را با ما در سایت خبری سینماگیمفا در میان بگذارید.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.