ناتالی پورتمن توسط لورن باکال فقید اذیت شده‌است

25 August 2016 - 10:00

ناتالی پورتمن (Natalie Portman) را می‌توان از جمله بازیگران هالیوود دانست که نقص‌های خیلی کمی دارد. سیمای بسیار زیبا، استعداد بازیگری فوق‌العاده و رفتار انسان دوستانه، او را در دنیای هالیوود متمایز می‌کند. ناتالی پورتمن به تازگی اشاره‌ای داشت به این که افسانه پرده نقره‌ای (silver screen legend)، لورن باکال (Lauren Bacall)، در زمانی که با هم بر روی پروژه‌ای مشترک کار می‌کردند؛ اصلا از او خوشش نمی‌آمد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

پورتمن در این باره توضیح داد:

بگذارید صادقانه بگویم، لورن باکال از من خوشش نمی‌آمد، ولی من او را دوست داشتم و تحسینش می‌کردم. او چیزی را درباره‌ی من فهمید که من بعد از مدتی درکش کردم. من در آن زمان برای بیان خواسته‌هایم مشکل داشتم و نمی‌تواستم کنترل اوضاع را در دست بگیرم.

در حاشیه معرفی فیلم Tale of Love and Darkness «داستان عشق و تاریکی» که جدیدترین فیلم پورتمن به حساب می‌آید؛ ناتالی پورتمن فاش کرد که لورن باکال فقید در زمان ساخت فیلم کوتاه Eve اصلا با او خوب رفتار نمی‌کرد. در زمان ساخت این فیلم کوتاه پورتمن تنها ۲۶ سال سن داشت و به عنوان یک کارگردان برای بیان خواسته‌هایش با مشکل مواجه می‌شد و اینکه یکی از طرفداران لورن باکال بود نیز اصلا به این موضوع کمک نمی‌کرد. باکال نیز به طور پیوسته با استفاده از این عیب پورتمن را اذیت می‌کرد و برای ادامه روند ساخت فیلم اختلال ایجاد می‌کرد.

۰۶۳۹۰e904c88635de1c2a65add504bd9d5f11a8b

به نظر نمی‌رسد که ناتالی پورتمن کینه‌ای نسبت به لورن باکال داشته باشد. پورتمن بیان کرد کار باکال در زمان فیلمبرداری تحسین می‌کند و رفتاری که از خودش نشان می‌داد؛ کاملا درست بود. باکال که کار خود را از سال ۱۹۴۰ شروع کرده بود کاملا به نحوه‌ی عملکرد یک تیم فیلم‌سازی آشنا بود.

بعد فیلم کوتاه Eve ناتالی پورتمن تا مدتی پشت دوربین قرار نگرفت، ولی به نظر می‌رسد که تجربه‌ی کار با باکال  تاثیر زیادی در مهارت‌های فیلمسازی او گذاشته است. Tale of Love and Darkness «داستان عشق و تاریکی» اولین تجربه‌ی فیلم بلند ناتالی پورتمن به عنوان کارگردان به حساب می‌آید و مسلماً تجربه‌های دردناکی که از کار با باکال را کسب کرده بود را در ساخت این فیلم استفاده کرده است.

ساخت یک فیل کار سخت و پرتنشی هست و بعضی اوقات خشم به آدم غلبه می‌کند. با اینکه باکال با پورتمن خوب رفتار نکرد، ولی ناتالی پورتمن از او درس های زیادی یاد گرفت و باید آرزو کرد که همچین موقعیتی‌هایی برای همه به خوبی ناتالی پورتمن تمام شود.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.