مشین گان کلی در فیلم جدید نتفلیکس بازی خواهد کرد

20 January 2018 - 15:14

طبق خبر منتشر شده توسط سایت خبری ورایتی، مشین گان کلی (Machine Gun Kelly) رپر معروف آمریکایی نقش تامی لی را در فیلم جدید نتفلیکس، The Dirt بازی خواهد کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلمنامه این فیلم را ریچ ویلکس (Rich Wilkes) و تام کاپینوس (Tom Kapinos) می‌نویسند. فیلم The Dirt توسط جولی یورن (Julie Yorn)، اریک اُلسن (Erik Olsen) و آلن کوواک (Allen Kovac) تولید می‌شود. کریس نلسون (Chris Nilson)، استیو کلین (Steve Kline) و ریک یورن (Rick Yorn) تهیه کنندگان اجرایی این کار به همراه یکی از اعضای باند ماتلی کرو هستند. این فیلم براساس شرح حال خود، The Dirt: Confessions of the World’s Most Notorious Rock Band چاپ سال ۲۰۰۱ است و نگاهی بر تجارب باند ماتلی کرو (Motley Crue) در دهه ۸۰ دارد. این باند موسیقی بیش از ۱۰۰ میلیون آلبوم در سراسر دنیا فروخته است.

فیلم The Dirt در سایت آمازون بدین گونه توصیف شده است:

هیچ باندی تاکنون چنین زندگی سختی نداشه و تا حالا داستانی برای گفتن نداشته است. در این داستان فقط روابط، مواد، خشونت، ماشین‌های پر سرعت و راک و رول کلیشه‌ای را نخواهید دید، بلکه باریتو (نوعی غذای مکزیکی) و گوشی‌های تلفنی را می‌بینید که حتی تصورش هم برایتان سخت خواهد بود. این کتاب کلاسیکی است که انسان‌های معمولی زیادی می‌خواهند ستاره‌های راک یاغی شوند و کتاب‌های اسپین‌آف زیادی برای تامی لی (Tommy Lee)، نیکی سیکس (Nikki Sixx)، وینس نیل (Vince Neil) و میک مارس (Mic Mars) بنویسند که چیزی برای گفتن در این شرح حال خود افسانه‌ای و ظالمانه ندارند.

مشین گان کلی که نام اصلی‌اش ریچارد کالسون بیکر است، رپر و بازیگری است که بخاطر آهنگ‌های Wild Boy, Invincible, Stereo, Hold On, Till I Die و A Little Mor شناخته شده است. او را به اسم MGK نیز می‌شناسند. مشین در فیلم‌هایی همچون Beyond the Lights, Roadies و Viral بازی کرده است.

نظر شما درباره حضور مشین گان کلی در این فیلم چیست؟ شما خوانندگان عزیز می‌توانید نظرات خود را در این رابطه با سایت سینماگیمفا به اشتراک بگذارید.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.