شخصیت جدید دنباله مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه کیست؟

20 January 2018 - 21:00

گزارش جدیدی منتشر شده مبنی بر اینکه فیلم Spider-Man: Homecoming 2 (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) به دنبال بازیگری برای شخصیت جدیدی در این فیلم است. دنباله این فیلم که هنوز عنوان مشخصی ندارد، دومین فیلم سولوی تام هالند (Tom Holland) است که از زمان بازی در دنیای سینماتیک مارول با فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) در سال ۲۰۱۶، قهرمان عنکبوتی مارول است. با سینماگیمفا همراه باشید.

از آنجایی که قرار است فیلم‌برداری این دنباله امسال بهار شروع شود، هنوز جزئیات زیادی منتشر نشده است. اما با بازگشت جان واتس (Johm watts) برای کارگردانی، و همچنین کریس مک‌کنا (Chris McKenna) و اریک سامرز (Erik Sommers) بعنوان نویسندگان فیلم، انتظار می‌رود این فیلم همان موج جوان سری اول را ایجاد کند. قبلا گفته شده بود که فیلم‌برداری در اروپا انجام می‌شود. اکنون خبر جدیدی منتشر شده مبنی بر اینکه شخصیت جدیدی به دنباله مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه اضافه می‌شود.

طبق گزارش The Hashtag Show، فیلم بازگشت به خانه ۲ را سارا فین (Sarah Finn) و تیمش می‌سازند که به دنبال بازیگر اروپایی ۲۰ ساله‌ای برای بازی در نقش زن افسونگر هستند. این خبر تیتر اول شایعات مارول است که گفته می‌شود به دنبال تکرار اروپایی نسخه‌ای از شخصیت Gwen stacy است، چیزی که طرفداران مرد عنکبوتی برایش هیجان داشتند. سخت می‌توان گفت چه کسی قرار است نقش زن افسونگر این فیلم را بازی کند اما اولین اسمی که به ذهن می‌رسد، فیلیسیا هاردی معروف به Black Cat است.

البته می‌دانیم که این شخصیت سرانجام در اسپین‌آف خود، Silver and Black، بازی می‌کند. در کتاب کامیک، فیلیسیا هاردی با مرد عنکبوتی رابطه نامشخصی دارد اما بعدا تبدیل به یک رابطه عاشقانه می‌شود. بازی شخصیت Black Cat در دنباله بازگشت به خانه کمی عجیب بنظر می‌رسد. چند دلیل برای معرفی بازیگران بطور بلند مدت در دنیای مارول از طریق فیلم وجود دارد. اول اینکه با بیرون رفتن پیتر از این دنیا و بازی در Avengers: Infinity War و Avengers 4، این بچه دبیرستانی ابرقهرمان بزرگتری در زمان بازی در دومین سولوی خود در مارول می‌شود. دوم اینکه، این فیلم اولین فیلمی خواهد بود که قهرمانان جدیدی در آن نقش اصلی را بازی خواهند کرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.