رایان کوگلر: Black Panther جیمز باندِ دنیای سینماتیک مارول خواهد شد!

21 January 2018 - 22:40

چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) بازیگر فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» تبدیل به جیمز باند دنیای سینماتیک مارول می‌شود. رایان کوگلر (Ryan Coogler) کارگردان فیلم Fruitvale Station و Creed، هدایت این فیلم بسیار مورد انتظار را برای استودیو مارول به عهده گرفته است و این فیلم بر اساس فیلم‌نامه‌ای از خود کوگلر و نویسنده‌ی آمریکایی، جو رابرت کول (Joe Robert Cole) ساخته خواهد شد. بوزمن نقشش را در این فیلم بعنوان پلنگ سیاه پس از فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان: آمریکا: جنگ داخلی» بازمی‌یابد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

مارول در سال‌های اخیر انواع مختلفی از ژانرها و داستان‌های فیلم‌های ابرقهرمانانه را آزموده است. اولین تلاش آنها فیلم Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» در سال ۲۰۱۴ از برادران روسو (Russo) بود که یک جریان سیاسی را دربر گرفت و شامل یک جنگ سرد بود. سپس فیلم Ant-Man «مرد مورچه‌ای» از پیتون رید (Peyton Reed) در سال ۲۰۱۵ به یک فیلم نسبتا کمدی تبدیل شد و همچنین فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی:‌ بازگشت به خانه» در سال ۲۰۱۷ نیز یک فیلم کمدی از آب درآمد. هر سه فیلم خوب بودند و مارول اکنون در نظر دارد، به سمت ژانر جاسوسی برود!

در یک مصاحبه با Total Film، رایان کوگلر توضیح داد که استودیو مارول علاقه‌مند است تا فیلم «پلنگ سیاه» را مانند فیلم‌های جیمز باند بسازد. وی گفت:

هنگامی که من در ابتدا صحبت با مارول را شروع کردم، چیزی که آن‌ها علاقه‌مند به آن بودند این بود که «پلنگ سیاه»، به  جیمز باند در دنیای سینماتیک مارول تبدیل شود که به نظر من اید‌ه‌ی جالب و هیجان انگیزی بود. من برخی از فیلم‌های باند را به شدت دوست دارم و این ایده را به من می‌دهند که فیلم‌های دیگری را ببینم.

ما می‌دانیم که جیمز باند یک جاسوس است، اما او دارای یک تیم بسیار قوی برای حمایت از خودش است که به نام Q مشهور است. در مورد «پلنگ سیاه»، خواهرش شوری (Shuri) با بازی لتیتا رایت (Letitia Wright) می‌تواند حامی‌اش باشد که استاد علوم و تکنولوژی در واکاندا (Wakanda) است. او می‌تواند کاملا تی چالا (T’Challa) را پشتیبانی کند و تمام تکنولوژی که او می‌خواهد را در اختیارش بگذارد.

اکنون انتظارات از «پلنگ سیاه» بالاست اما اهدافی که کوگلر برای تی چالا دارد ممکن است این انتظارات را بالاتر نیز ببرد. البته مارول قبل از این در دنیای جاسوسی ورود کرده بود (با سریال Agents of S.H.I.E.L.D) اما باتوجه به تعداد زیادی از ادوات تکنولوژیکی که در فیلم «پلنگ سیاه» باید به کار رود (که احتمالا شامل زره مرد آهنی در Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» هم می‌شود)، سخت است که باور کنیم تی چالا اساسا می‌تواند جیمز باند دنیای سینماتیک مارول باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.