پل بتانی سرگرم مذاکره برای ایفای نقش شاهزاده فیلیپ در سریال The Crown است

21 January 2018 - 19:54

از آن‌جایی که پل بتانی (Paul Bettany) سرگرم مذاکره برای ایفای نقش شاهزاده فیلیپ (Prince Philip) است، احتمال دارد این بازیگر تراز اول به جمع بازیگران سریال The Crown «تاج» اضافه شود. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید

در حالی که فصل اول و دوم این سریال درام زندگی‌نامه‌ای روزهای آغازین سلطنت ملکه الیزابت دوم (Queen Elizabeth) را روایت کرده، دو فصل آتی با پرشی زمانی به دوران متأخرتری خواهد پرداخت. زوج فعلی الیزابت و فیلیپ، کلر فوی (Claire Foy) و مت اسمیت (Matt Smith) هستند اما اکنون به نظر می‌رسد که اولیویا کلمن (Olivia Colman) و بتانی جایگزین آن‌ها خواهند شد.

بر طبق گزارش هالیوود ریپورتر (THR)، بازیگر فیلم‌های Iron Man «مرد آهنی» و Avengers «انتقام‌جویان»، نقش دوک ادینبرو را در دوران میانسالی‌اش، ایفا خواهد کرد. دورانی که وقایعی همچون رابطه‌ی عاشقانه‌ی شاهدخت مارگارت (Princess Margaret) با رودی لِوِلین (Roddy Llewellyn) را در برمی‌گیرد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که بتانی به نهایی کردن قرارداد بسیار نزدیک است اما نت‌فلیکس و استودیوی سونی از اظهار نظر در این باره امتناع کردند. کلمن پیش از این تأیید کرده که نقش الیزابت را ایفا خواهد کرد و شایعات حاکی از آن است که هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter) نیز در قالب مارگارت فرو خواهد رفت. اضافه شدن بتانی به جمع  این بازیگران نشان می‌دهد که سریال پیتر مورگان (Peter Morgan) دغدغه‌ای برای پرداخت دستمزد بازیگرانش ندارد.

فصل دوم سریال «تاج» نوامبر سال گذشته منتشر شد و در حالی که فصول سوم و چهارم هنوز منتظر چراغ سبز استودیو هستند، ظاهرا مورگان مشغول برنامه‌ریزی برای ادامه دادن سریال تا شش فصل است. احتمالا برای پوشش دادن رویدادهای سال‌های اخیر نظیر وقایع مربوط به شاهدخت دایانا (Princess Diana)، بار دیگر بازیگران مجموعه باید به طور کامل تغییر کنند. اما طرفداران فعلا باید منتظر دیدن دو فصل کامل با حضور بتانی باشند.

بتانی کار خود را با فیلم Bent در سال ۱۹۹۷ آغاز کرد و تاکنون در فیلم‌هایی نظیر A Knight’s Tale «داستان یک شوالیه» و Wimbledon «ویمبلدون» به ایفای نقش پرداخته است. اما غالبا او را برای ایفای نقش ادوین جارویس (Edwin Jarvis) در فیلم‌های «مرد آهنی» و «انتقام‌جویان» می‌شناسند. بتانی معمولا در نقش آدم‌خوب‌ها به کار گرفته می‌شود، اما انتخاب او برای ایفای نقش فیلیپ انتخاب جالب توجهی است. چه دوک ادینبرو را دوست داشته باشید چه نداشته باشید، او بخش جدایی‌ناپذیر پادشاهی انگلستان است و در دو فصل آغازین، سریال، سویه‌ی مهربان‌تر او را به تصویر کشید.

تا این جای کار، حضور کلمن قطعی شده است. با این وجود ما با توجه به سرانجام فصل دوم می‌دانیم که باقی بازیگران سریال نیز به انتهای راه خود رسیده‌اند. مطابق با گزارشات از بتانی خواسته شده که ماه ژوئن برای بازخوانی متن حاضر شود و برنامه‌ی کاری‌اش را برای فیلمبرداری سریال از ماه ژوئیه تا پایان سال، خالی کند. با توجه به این‌که بتانی به تازگی فیلمبرداری فیلم Avengers 4 «انتقام‌جویان ۴» را به پایان رسانده، برنامه‌ی کاری‌اش برای ایفای نقش فیلیپ کاملا خالی به نظر می‌رسد.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.