کارگردان لایو-اکشن Sword in the Stone مشخص شد

21 January 2018 - 22:00

ژوان کارلوس فرزنادیلو (Juan Carlos Fresnadillo) که بیشتر بخاطر کارگردانی فیلم ترسناک و زامبی ۲۸ Weeks Later شناخته شده است، در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم The Sword in the Stone است که لایو-اکشن دیزنی برای بازسازی فانتزی انیمیشنی ۱۹۶۳ این استودیو است. با سینماگیمفا همراه باشید.

بریان کاگمن (Bryan Cogman) نویسنده و تهیه کننده سریال فانتزی شبکه HBO، بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، فیلمنامه این پروژه را می‌نویسد که توسط بریگام تیلور (Brigham Taylor) تهیه می‌شود. فیلم Stone فیلم آخری بود که توسط این استودیو قبل از مرگ والت دیزنی اکران شد، این فیلم نگاهی بر افسانه‌ی شاه آرتور داشته و جوانی آرتور را نشان می‌دهد که توسط جادوگری به نام مرلین هدایت می‌شود.
داستان این فیلم براساس رمانی نوشته‌ی تی. اچ. وایت (T. H. White) با همین نام است که بعدا بخشی از فانتزی چند کتابه آرتوری وایت، The Once و Future King، شد.

فیلم Stone دومین پروژه آرتوری این استودیو است که همگام با The Merlin Saga پیش می‌رود و رایدلی اسکات (Ridley Scott) داستان ظهور این جادوگر قدرتمند را می‌گوید. فرزنادیلو سبک خاص خود را برای کارگردانی این فیلم خواهد داشت. این فیلم‌ساز بخاطر لحن تاریک و فیلم ترسناک Intruders در سال ۲۰۰۱ و Falling Water و درام آخر دنیای شبکه CBS، یعنی Salvation، شناخته شده است.

منبع: hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.