فیلمنامه‌ی قسمت آزمایشی سریال The Witcher نوشته‌ شد

22 January 2018 - 14:18

به نظر می‌رسد مراحل ساخت سریال The Witcher «ویچر» به خوبی در حال پیشروی است و عوامل و نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی سریال، با هیجان خاصی کار خود را دنبال می‌کنند. اکنون نیز خبرهای خوبی از مراحل ساخت این سریال فانتزی منتشر شده است. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

به تازگی، لورن اس، هیسریک (Lauren S. Hissrich) در اکانت توییتر خود اعلام کرده است که این هفته‌ی بزرگی برای طرفداران ویچر است، زیرا نوشتن فیلمنامه‌ی پایلوت (قسمت آزمایشی) این سریال به اتمام رسیده است. با این حال، هنوز ما اطلاعات زیادی را از سریال نمی‌دانیم. تاکنون مشخص شده است که این سریال قرار است براساس مجموعه‌ رمان‌های ویچر نوشته‌ی  آندره ساپکوفسکی ساخته شود اما شخصیت گرالت الهام‌گرفته از بازی‌های ویدیویی این مجموعه خواهد بود. تا به این لحظه، هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر بازیگران این سریال یا زمان پخش آن توسط نتفلیکس اعلام نشده است. شما می‌توانید توییت ارسالی نویسنده این سریال را در رابطه با اتمام نوشتن فیلمنامه‌ی قسمت آزمایشی مجموعه در پایین مشاهده کنید. در این تصویر می‌توانید گرالت را سوار بر اسب وفادارش یعنی Roach مشاهده کنید.

چندی پیش لورن اس، هیسریک (Lauren S. Hissrich) اعلام کرده بود که این سریال طرفداران مجموعه را ناامید نخواهد کرد و قرار نیست ویژگی‌های رمان‌ها و بازی‌های این سری کمرنگ شوند.

هرچند نسخه‌های فرعی قرار است ساخته شود اما مجموعه‌ی Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در سال ۲۰۱۹ به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد که نتفلیکس با سریال ویچر و آمازون هم با سریالی مرتبط با ارباب حلقه‌ها قصد دارند تا طرفداران فانتزی را به خود جلب کنند.

نظر شما در خصوص سریال ویچر چیست؟

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.