تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story این هفته منتشر می‌‌شود

22 January 2018 - 19:29

براساس آخرین شایعات، تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» بالاخره این هفته منتشر خواهد شد. حدود چهار ماه تا اکران این فیلم باقی مانده و در کمال تعجب لوکاس‌فیلم (Lucasfilm) تاکنون هیچ اقدامی در جهت بازاریابی برای فیلم نکرده است. می‌توان این اقدام را به تمایل استودیو برای تمرکز روی فیلم  Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» که هم‌اکنون روی پرده است، نسبت داد. اما به هر حال این عدم انتشار تریلر باعث نگرانی مخاطبان نسبت به ارزش‌های بالقوه‌ی فیلم «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» شده است. تریلر فیلم‌های رقیبی نظیر Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» و Deadpool 2 «ددپول ۲» مدتی است که منتشر شده‌اند و به نظر می‌رسد که لوکاس‌فیلم در تلاش است تا فیلم «سولو» را از انظار عمومی پنهان کند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اکنون که فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» به فروش یک میلیارد دلاری رسیده و تدریجا در جدول فروش هفتگی پایین می‌آید، توجهات کم‌کم به فیلم بعدی از فرنچایز «جنگ ستارگان» جلب شده است. در هفته‌ی گذشته، کمپانی دیزنی خلاصه داستانی از فیلم را رسما منتشر کرد و مطابق گزارشات در یک کنفرانس مطبوعاتی در آلمان تصاویری از فیلم را نیز به نمایش گذاشت که با استقبال حضار مواجه شد. این اقدامات بیش از هر چیز تقاضا برای انتشار تریلر را افزایش داده است و خوش‌بختانه به نظر می‌رسد که انتظار طولانی تقریبا به پایان رسیده است.

اکانت توییتر Star Wars Junk اطلاعات اخذ شده‌ای را از شبکه‌ی اِی‌ام‌سی (AMC)  منتشر کرد مبنی بر این‌که تریلر فیلم «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» قرار است این هفته به همراه فیلم Maze Runner: The Death Cure پخش شود. انتظار می‌رود که این تریلر چند روز زودتر، احتمالا روز چهارشنبه، ۲۴ ژانویه به صورت آنلاین منتشر شود.

این اولین باری نیست که شایعه‌ی پخش تریلر فیلم «سولو» در ماه ژانویه شنیده می‌شود. کمی پیش‌تر گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که این تریلر به همراه قسمتی از برنامه‌ی Good Morning America «صبح بخیر آمریکا» از شبکه‌ی ای‌ام‌سی پخش می‌شود اما بدیهی است که این اتفاق رخ نداد. امید می‌رود خبرهای فعلی درست باشند و طرفداران بتوانند در روزهای آتی برای اولین بار تصاویری از این فیلم را تماشا کنند. لوکاس‌فیلم برای قانع کردن افکار عمومی برای ساخت این فیلم با دشواری‌های زیادی مواجه شد. تولید این فیلم نیز چندین بار به مشکل خورد. به طور کلی نوعی حس بیزاری عمومی نسبت به ساخت فیلمی اختصاصی درباره‌ی هان سولو وجود داشت. این فیلم باید در گذر زمان جایگاه خود را اثبات کند اما در حال حاضر جایگاه آن به عنوان فیلمی بی‌اهمیت می‌تواند به نفعش تمام شود. اگر توقعات پایین باشد، شانس بیش‌تری برای غافل‌گیر کردن طرفداران وجود دارد. خبرها حاکی از آن است که «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» فیلمی کلاسیک خواهد شد و طرفداران دیرینه‌ی فرنچایز «جنگ ستارگان» از دیدنش لذت خواهند برد.

فیلم «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» با فیلمنامه‌ای از لارنس کاسدان (Lawrence Kasdan)، فیلمنامه‌نویس کارکشته‌ی فرنچایز «جنگ ستارگان» و گروه بازیگران بااستعدادی نظیر آلدن ارنرایک (Alden Ehrenreich)، دونالد گلاور (Donald Glover)، وودی هارلسون (Woody Harrelson) و امیلیا کلارک (Emilia Clarke) قطعا مصالح لازم را برای یک بلاک‌باستر سرگرم‌کننده در اختیار دارد. سوال بزرگ درباره‌ی ران هاوارد (Ron Howard) مطرح است که تابستان گذشته در پی اخراج فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) سکان هدایت فیلم را بر عهده گرفت. هاوارد فیلمساز برنده‌ی جایزه‌ی اسکار است اما عملکردش در سال‌های اخیر ضعیف بوده است. با این وجود او ثابت کرده که در صورت وجود فیلمنامه‌ای جذاب، قابل اتکاست و لوکاس‌فیلم بسیار به فیلمنامه‌ای که کاسدان نوشته می‌بالد. امید می‌رود نتیجه‌ی کار هاوارد به گونه‌ای باشد که همگان، جنجال‌های پیرامون فیلم را فراموش کنند.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.