همسورث و هیدلستون به ملاقات کودکان بیمار رفتند

25 August 2016 - 15:00

گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهند تا حتی شده برای یک لحظه فکر کنیم که دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم جای تاریکی نیست. کریس همسورث (Chris Hemsworth) و تام هیدلستون (Tom Hiddleston) دو شخصیت اصلی دنیای مارول در نقش‌های ثور و لوکی اختلافات خود را کنار گذاشتند و به ملاقات بچه‌های بیمار در بیمارستان بریزبن (Brisbane) رفتند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

کریس همسورث و تام هیدلستون لباس ابرقهرمانی خود را کنار گذاشتند و با لباس شخصی خود در حالی که کریس همسورث چکش خود را به همراه داشت در بیمارستان حضور یافتند و به روز چندین کودک بیمار روشنایی بخشیدند و بر روی لبانشان خنده آوردند.

CqiVi89UsAAJcBl

این دو بازیگر که در حال حاضر مشغول به فیلم‌برداری فیلم Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» در استرالیا هستند و در طی چند ساعت به ملاقات هشتاد کودک بیمار رفتند و با خوشرویی با کسانی که برای گرفتن عکس‌ به سمت آن‌ها می‌آمدند رفتار می‌کردند و با همه کسانی که در طول ملاقاتشان روبرو شدند صحبت می‌کردند.

CqiHtH3UsAAUscK

در حین این ملاقات برادر و خواهری با بلند کردن چکش ثور، ثابت کردند که از کاپیتان آمریکا (Captain America)، آیرون‌من (Iron Man)، بروس بنر (Bruce Banner) و هاک‌آی (Hawkeye) نیز قوی‌تر هستند چرا که اگر بخاطر داشته باشید هیچ‌کدام از آن‌ها در Age of Ultron «عصر آلتران» توانایی این‌کار را نداشتند.

CqiQRacVUAAXCKo

CqiQVKcUEAE5sJ9

CqiQT_YVUAAfMAu

CqiQSw0UkAA2xPX

البته کریس همسورث و تام هیدلستون اولین کسانی نیستند که به این بیمارستان برای ملاقات بیماران می‌روند. چند هفته پیش تیلور سوییفت (Taylor Swift)، خواننده بسیار محبوب آمریکایی، که چند وقتی هست که با هیدلستون صمیمی شده است نیز به این بیمارستان سر زده بود.

این کارِ کریس همسورث و تام هیدلستون تقلیدی از جانی دپ (Johnny Depp) است که در ۱۵ جولای ۲۰۱۵ با لباس کایپتان جک اسپارو (Captain Jack Sparrow) به ملافات کودکان بیمار رفت. جانی دپ که در آن زمان مشغول فیلم‌برداری سکانس‌های فیلم Pirates Of The Caribbean: Dead Men Tell No Tales «دزدان دریایی کارائیب: مرداگان داستانی نمی‌گویند» بود به کارکنان بیمارستان گفته بود که هیچ گونه اطلاعی از ملاقات او با بیماران را به مطبوعات ندهند، ولی عکس‌هایی که گرفته بود به سرعت در فضای مجازی پخش شد.

CJTPOcNUYAAaHgS

Pirates Of The Caribbean: Dead Men Tell No Tales «دزدان دریایی کارائیب: مرداگان حرف نمی‌زنند» در ۲۶ می ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۱۳۹۶) و Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» در ۳ نوامبر ۲۰۱۷ ( ۱۲ آبان ۱۳۹۶) اکران می‌شوند.

منبع: Cinemablend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.