نبردی هیجان‌انگیز در تریلر جدید Pacific Rim Uprising

23 January 2018 - 17:42

کمپانی لجندری تریلر جدید فیلم Pacific Rim Uprising را منتشر کرد.‌ در سال ۲۰۱۳، گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) بلاک‌باستر علمی تخیلی Pacific Rim را ساخت که روبات‌های عظیمی به نام یگر را نشان می‌داد که توسط انسان‌های توانمندی برای مبارزه با هیولاهای کایجو  توسط دو خلبان هدایت می‌شدند. اگرچه این فیلم در پایان یگرها را نشان داد که شکاف بین زمین و قلمرو کایجو را بستند، در این مسیر با شکست‌هایی نیز مواجه شدند و حالا قرار است داستان آن‌ها در دنباله جدیدی ادامه یابد. دل تورو نویسنده و کارگردان این فیلم خواهد بود و استیون اس. دونایت (Steven S. DeKnight) تهیه کننده اجرایی آن است. با سینماگیمفا همراه باشید.

ستاره‌های مشهوری جلوی دوربین Pacific Rim Uprising ظاهر می‌شوند: ماکو موری (Mako Mori) در نقش رینکو کیکاچی، چارلی دی (Charlie Day) در نقش دکتر نیوت گیزلر و نسل جدیدی از قهرمانان. این نسل جدید را جیک پنتکوست، پسر قهرمان Pacific Rim، استکر پنتکوست هدایت می‌کند که خودش را وقف مبارزه‌ی فیلم دل تورو کرده است. نیت لمبرت نیز با جیک برای خلبانی این نسل جدید یگرها کار خواهد کرد تا با کایجوها مبارزه کنند و دنیا را دوباره نجات دهند.

بعد از اینکه بویگا تریلر جدید Pacific Rim Uprising را لو داد، لجندری تیزر جدید این فیلم را در طول بازی فوتبال Jacksonville Jaguars در برابر New England Patriots منتشر کرد. تریلر جدید Pacific Rim Uprising شوخی نیوت و عمل مش در مقابل کایجو را نشان می‌دهد در حالی‌که بویگا و شخصیت‌های استوود به یگر پیوسته‌اند تا سیاره‌شان را نجات دهند.

علاوه بر بویگا، استوود و بازیگران قبلی Pacific Rim، ستاره جدید این دنباله سیلی اسپینی (Cailee Spaeny) در نقش آمارا نامانی، جینگ تیان (Jing Tian) در نقش ایوان شاو، آدریا آرجونا (Adria Arjona) در نقش جولس ریز، ژانگ جین (Zhang Jin) در نقش مارشال کوان، کاران برار (Karan Brar) در نقش سارش و ایوانا ساکنو (Ivanna Sakhno) در نقش ویک ظاهر خواهند شد. چارلی هونام (Charlie Hunnam) ستاره این فیلم، به‌ علت مشغله کاری نتوانست در این دنباله بازی کند.

فیلم Pacific Rim Uprising مارس امسال، ۵ سال بعد از فیلم دل تورو اکران می‌شود. این دنباله به این دلیل ساخته شد که سری اول با بودجه ۱۹۰ میلیون دلاری توانست ۴۱۱ میلیون دلار بفروشد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.