شرط کارگردان فیلم The Hunger Games برای کارگردانی فرنچایز این فیلم چیست؟

23 January 2018 - 15:04

خبر خوب برای طرفداران فیلم Hunger Games اینکه کارگردان این فیلم، فرانسیس لارنس (Francis Lawrence)، قبول کرده فرانچایز این فیلم را کارگردانی کند اما فقط به یک شرط. برای خواندن جزئیات بیشتر این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تاکنون چهار فرنچایز از سه رمان سوزان کالینز (Suzanne Collins) ساخته شده است. فیلم The Hunger Games شخصیت کتینس اوردین با بازی جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) را نشان داد که برای نجات از آینده جامعه‌ی مبارزگر تلاش می‌کرد. این فیلم همانند مجموعه Twilight بخاطر ژانر رومانتیک نوجوانی‌اش به شهرت زیادی دست یافت. اگرچه سال ۲۰۱۶ فیلم The Hunger Games: Mockingjay Part 2 ساخته شد، صحبت درباره ساخت این فرنچایز همچنان ادامه دارد.

با اینکه هنوز هیچ اقدامی برای ساخت این دنباله صورت نگرفته، گروه زیادی مشتاق خبرهای مربوط به ساخت این فیلم هستند. سایت خبری اسکرین‌رنت در مصاحبه با لارنس در استودیوی ایر در طول جلسه نمره‌دهی فیلم Red Sparrow از این کارگردان درباره نظرش برای بازگشت به دنیای پانم پرسید:

ببینید من واقعا عاشق همه‌ی عوامل این کار و هرکی که به نحوی در اون نقش داشته، هستم از سوزان کالینز، جن، نینا، اونایی که توی لاینزگیت کار می‌کنن گرفته تا هرکی که این فیلمو دوست داره چون ما هممون اعضای یه خانواده‌ایم و این کار واسه ما تجربه فوق‌العاده‌ای بود. بنظرم کار من با این فیلم تموم شده اما اگه سوزان چیزی بنویسه که دوست داره و بخشی از این دنیا باشه و معنی‌دار باشه، من قطعا می‌خوانمش و بهش گوش میکنم و دوست دارم ببینم درباره چیه. این ایده که فقط یه نفر بیاد و یه فیلم‌نامه سوای کار سوزان بنویسه فقط واسه اینکه یه فرنچایز ساخته بشه بنظرم کار درستی نیست چون یکی از دلایل اینکه این فیلم با استقبال خوبی مواجه شد این بود که سوزان داستان رو با تم واقعی نوشته بود و می‌خواد داستان نوجوانی رو بگه که به مبارزه عکس‌العمل نشون میده. این چیزیه که اون واقعا بهش ایمان داشت و هر بخشش رو خودش ساخت و هر تکه از این داستان از ایده‌های اون نشات گرفت.

فقط اینکه بیایم بگیم، بیاید یه اسپین‌آف بسازیم، وقتی سعی‌ات رو می‌کنی و به دنباله یا پیش‌درآمد فیلمی مثل I Am Legend میرسی، اون‌موقع به خودت میگی چطور میتونی بسازی؟ قراره چجوری بشه؟ اینم قراره مثل فیلم Contagion باشه؟ میخوای پیش‌درآمد بسازی؟ چکار میخوای بکنی؟ به عقب برگردی؟ و مردم شروع می‌کنند حرف زدن درباره اینکه چی میشه اگه مسابقه Haymitch باشه؟ اما تو میدونی که اون وجود داره. چون وقتی وجود داره این یه دستی زدنه و فکر هم نمی‌کنم سوزان یه همچین کاری بکنه. این بزرگترین بخش زندگی اونه و سالها واسش وقت گذاشته و فکر کنم می‌خواد کار متفاوت‌تری بکنه.

در دهه گذشته شاهد هجوم خیل عظیمی از فیلم‌های رده بزرگسال بوده‌ایم اما The Hunger Games را دیدیم که بخاطر داستان تخیلی و شخصیت‌های دوست داشتنی خوب درخشید. با اینکه گری راس (Gary Ross) سری اول را کارگردانی کرد اما لارنس بود که این فیلم را با Catching Fire به اوج رساند. هر کسی می‌تواند این فیلم را کارگردانی کند اما بهتر است که لارنس مسئولیت آن را برعهده گیرد.

همان طور که گفته شد Mockingjay Part 2 کتاب را با داستان کتینس و پتا می‌بند (داستان تمام می‌شود). هیئت مدیره لاینزگیت قطعا نظرش بر ادامه این فیلم است. اگر فصل دیگری وجود داشته باشد، این فیلم روزهای اول مسابقه را نشان خواهد داد و پیش‌درآمد یا اسپین‌آف خواهد بود. بدون شک به اندازه کافی داستان برای گفتن وجود دارد و اگر این استودیو بخواهد پیش رود، خبرهای بیشتری در راه خواهد بود.‌با توجه به عملکرد ضعیف سری آخر این فیلم در باکس‌آفیس شاید این حباب از بین برود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.