The Croods 2 شاهد تغییرات عظیمی خواهد بود

25 August 2016 - 17:00

پس از اینکه انیمیشن The Croods «خانواده کرودها» در سال ۲۰۱۳ با فروش خوب خود و جلب نظر منتقدین به موفقیت بزرگی رسید و خودش را ثابت کرد، استودیو دریم‌ورکس بدون هدر دادن زمان، ساخت دنباله این انیمیشن را تایید کرد. از آن زمان تاکنون، The Croods 2 «خانواده کرودها ۲» صداپیشگان اصلی خود را جمع‌آوری و همچنین سال اکران خود را نیز مشخص کرده است. برای مشاهده جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.  به‌تازگی خبر رسیده است که سازندگان انیمیشن The Croods 2 «خانواده کرودها ۲»، برنامه‌ای برای تغییر داستان در نظر دارند. با توجه به گزارشات اخیر، فیلم‌نامه این عنوان دوباره بازنویسی شده است. با وجود اینکه کارگردانان The Croods یعنی کرک دی‌میکو (Kirk DeMicco) و کریس سندرز (Chris Sanders) برای ساخت نسخه جدید این انیمیشن بازگشته‌اند، اما به نظر می‌رسد که آن‌ها قصد ندارند داستان این نسخه را بنویسند. به همین خاطر، سایت Deadline در خبر جدیدی اذعان دارد که نویسندگی داستان The Croods 2 «خانواده کرودها ۲» بر عهده کوین هاگمن (Kevin Hageman) و دَن هاگمن (Dan Hageman) خواهد بود. برادران هاگمن در گذشته بر روی آثاری همچون The Lego Movieو Hotel Transylvania کار کرده‌اند. این دو برادر، در حال حاضر مشغول نوشتن داستان انیمیشن Lego Ninjago Movie هستند.

به نظر نمی‌رسد که دلیل خاصی برای واگذار کردن این مسئولیت به کوین و دن هاگمن وجود داشته باشد؛ هرچند که با در نظر گرفتن سابقه کاری آن دو در نوشتن داستان انیمیشن‌ها در چند سال اخیر، می‌توان متوجه شد که آن‌ها تجربه کافی برای این کار را در اختیار دارند و می‌توانند با یک داستان زیبا، جان تازه‌ای به نسخه جدید خانواده کرودها ببخشند. این دومین تغییر بزرگ The Croods 2 «خانواده کرودها ۲» در این چند مدت اخیر است. روز گذشته، استودیو انیمیشن‌سازی دریم‌ورکس به صورت رسمی توسط شرکت یونیورسال خریداری شد. این به معنای آن است که از امروز به جای شرکت فاکس قرن بیستم، یونیورسال عهده دار عرضه دنباله این انیمیشن و دیگر انیمیشن‌های استودیوی دریم‌ورکس خواهد بود.

به هر حال، ما امیدواریم که فیلم‌نامه‌ برادران هاگمن بتواند محبوبیتی را که این انیمیشن در سه سال اخیر به دست آورده، حفظ کند و همچنین دارای عناصر سرگرم‌کننده بیش‌تری برای علاقه‌مندان سینما باشد.

The Croods داستان یک خانواده غارنشین را در ماقبل از تاریخ روایت می‌کند که زندگی قدیمی خود را با طرز تفکرهای جدید و مدرن عوض می‌کنند و در راه خطرناکی برای رسیدن به خانه و مکان جدید مناسب قدم می‌گذارند. قرار است این نسخه جدید ادامه‌ داستان نسخه قبلی را روایت کند. در نسخه اول این انیمیشن، ستارگانی همچون نیکولاس کیج (Nicolas Cage)، اما استون (Emma Stone)، رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، کاترین کینر (Catherine Keener) و کلارک دوک (Clark Duke) صداپیشگی کرده‌اند. خوشبختانه، حضور همه این افراد در The Croods 2 «خانواده کرودها ۲» تایید شده است. در گذشته هم اعلام شد که لزلی من (Leslie Mann) و کت دنینگز (Kat Dennings) هم به جمع صداپیشگان دنباله این انیمیشن پیوسته‌اند و به ترتیب نقش مادر و دختر خانواده رقیب را صداپیشگی خواهند کرد. با وجودی که هنوز زمان زیادی تا اکران فیلم باقی مانده، مشتاق هستیم تا بدانیم چه شخصیت‌های جدید دیگری در این نسخه حضور خواهند داشت.

تاکنون اخبار زیادی از The Croods 2 «خانواده کرودها ۲» منتشر نشده است اما می‌دانیم که این انیمیشن در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ میلادی اکران خواهد شد. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر می‌توانید انیمیشن سریالی Dawn of the Croods را از نت‌فلیکس مشاهده کنید.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.