پخش فصل هفتم سریال Veep به تعویق افتاد

24 January 2018 - 11:27

ستاره سریال Veep، مت والش (Matt Walsh) که نقش مایک مک‌کلینتاک را در مقابل جولیا لوییز دریفوس در نقش سلینا میر بازی می‌کند، تایید کرده که فصل هفت و آخر این کمدی تا سال آینده پخش نخواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در حال حاضر سریال‌های زیادی وجود دارند که کاخ سفید را بعنوان تم داستان و سیاست‌های کشور را بعنوان هسته داستانی استفاده می‌کنند. سریال Veep خود را از سایر سریال‌ها بدین گونه مجزا ساخته و خیلی جدی نیست. این سریال که از سال ۲۰۱۲ پخش شده، کمدی استعاری است که نگاه متفاوتی به زندگی‌ رهبران عالی رتبه کشور دارد. این سریال بسیار بامزه و جالب است و چیزهایی که مردم از سیاست‌مداران انتظار دارند بشنوند را در این سریال نمی‌بینیم. اما در پنج سالی که این سریال پخش شده، زمان تغییر چشمگیری داشته و جالب است که بدانید بین این پروژه HBO و زندگی واقعی برابری وجود دارد. بنابراین جای تعجب ندارد که طرفداران بدنبال پخش فصل آخر این سریال هستند. متاسفانه یکسال دیگر تا پخش قسمت‌های جدید طول می‌کشد.

والش در مصاحبه با Entertainment Weekly اعلام داشت با اینکه Veep با فاصله مواجه شده اما کار فیلم‌برداری از ماه اوت آغاز شده و از سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد. این بازیگر نامزد جایزه امی اینگونه ادامه داد که این بار می‌بینیم که چطور لوییز-دریفوس کار را برعهده گرفته و چه موقع گزارش می‌دهد.‌ این بازیگر که سال گذشته اعلام شد در حال مبارزه با سرطان سینه است، تحت درمان قرار گرفته و بنظر می‌رسد همه چیز خوب پیش رفته است:

ما تازه جولیا رو دیدیم و اون یه مقداری از فیلم‌نامه رو خواند و آخرین شیمی درمانیش هم انجام داده و داره ریکاوری میشه. هنوز همون‌طور عالی و سرپاست. او آدم خیلی دوست داشتنی و فوق‌العاده‌ایه. شاید اگه من مریض بودم پنهانش می‌کردم اما او خیلی شجاع بود و حتی به زن‌های دیگه هم کمک کرد و اونا هم حمایتش می‌کنند. این کار خیلی منحصر به فرد و شجاعانه‌ای است.

با اینکه طرفداران از انتظار طولانی برای پخش مجدد این سریال خسته شدند، مطمئن هستیم که وقتی همه بدانند چه اتفاقی برای لوییز-دریفوس افتاده، اعتراضی نمی‌کند. والش این تضمین را داده که این‌همه انتظار ارزشش را دارد و آن‌ها نهایت سعی‌شان را می‌کنند. سریال Veep جدیدترین سریال باکیفیت است که سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO پخش خواهد شد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.