پیتر دینکلیج به دنبال یک نقش در فیلم‌های Star Wars است

24 January 2018 - 12:29

پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) که بیشتر به خاطر ایفای نقش در سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» شناخته می‌شود، اظهار کرده است که علاقه دارد تا در فرانچایز فیلم‌های Star Wars «جنگ ستارگان» نیز ایفای نقش کند. این فیلم کهکشانی تاکنون به طور گسترده‌ای به رشد خودش ادامه داده است، حتی از زمانی که در سال ۲۰۱۲ شرکت لوکاس فیلم (Lucasfilm) توسط شرکت دیزنی (Disney) خریداری شد، او همچنان به راه خود ادامه داد. با توجه به قسمت نهم این مجموعه و سه‌گانه‌ی جدید ریان جانسون (Rian Johnson) که به‌طور فعالی درحال توسعه هستند، فرانچایز Star Wars درحال حاضر از هر زمانی بزرگ‌تر شده است. اکنون نیز با وجود محبوبیت بسیار زیاد این سریال و همچنین نظرات خوب منتقدان و موفقیت‌های مالی آن، این عجیب نیست که تعداد زیادی از بازیگران و هنرمندان، علاقه به کار در این پروژه‌ها را داشته باشند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در این بین بازیگران سرشناس زیادی برای بازی در فیلم‌های Star Wars ابراز علاقه کرده‌اند؛ از جمله بازیگر سریال The Walking Dead «مردگان متحرک»، یعنی اندرو لینکولن (Andrew Lincoln)، و همچنین بازیگر نقش سرباز زمستانی (Winter Soldier)، یعنی سباستین استن (Sebastian Stan). هنرمندان معروف دیگری نیز هستند که شاید هنوز به بازی در فیلم‌های Star Wars علاقه‌ای نشان نداده‌اند، ولی طرفداران بزرگ این سری فیلم‌ها هستند و ممکن است نقش‌های کوچک‌تری را نیز در این فیلم قبول کنند؛ تام هاردی (Tom Hardy)، جوزف گوردن لویت (Josef Gordon-Levitt) و دنیل کریگ (Daniel Craig) از جمله افرادی هستند که در سطر دوم این جدول قرار دارند.

در کنار عواملی چون رید مورانو (Reed Morano) کارگردان، و همچنین ال فانینگ (Elle Fanning) بازیگر، دینکلیج نیز اخیرا با کوین اسمیت (Kevin Smith) در آی‌ام‌دی‌بی (IMDB) درباره فیلم جدید آخرالزمانی خودشان به مصاحبه پرداخت و گفت: “من فکر می‌کنم ما هم‌اکنون تنها هستیم”. در نهایت نیز کیون اسمیت (که خود او نیز در فیلم Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» نقشی را ایفا می‌کرد) درباره‌ی ملاقات اخیر مورانو با شرکت لوکاس فیلم پرسید و سؤال کرد که آیا او قصد دارد تا یکی از فیلم‌های Star Wars را کارگردانی کند یا خیر؟ بعد از آن‌که این کارگردان شایعه‌های منتشر شده را تکذیب کرد و اعلام کرد که این نشست آن‌ها فقط یک قرار ملاقات ساده بوده است، دینکلیج با دیگران هم‌آهنگ شد و گفت: “من فقط یک نقش می‌خواهم!”. البته این حرف او از روی شوخی بود، و در ادامه او اذعان کرد که او فقط درحال آزمایش کردن مخاطبان بوده است و جدیتی در اظهار این نظرش نداشته است.

اکنون قدرت نقش‌آفرینی دینکلیج به عنوان یک بازیگر، از هر زمانی بالاتر است و این قدرت را به‌خاطر ایفای نقش فوق‌العاده‌ی شخصیت تایرون لنیستر (Tyrion Lannister) در سریال موفق شبکه‌ی HBO، یعنی سریال Game of Thrones دارد؛ ولی با توجه به این‌که سریال Game of Thrones در حال فیلم‌برداری فصل هشتم و نهایی خودش است و همچنین قرار است تا در سال ۲۰۱۹ منتشر شود، شاید دینکلیج اکنون به دنبال پروژه‌ی دیگری می‌گردد که پس از این سریال، کار خود را در آن ادامه دهد. این بازیگر ۴۸ ساله که اهل ایالت نیو جرسی (New Jersey) آمریکا است، با افراد مؤثر و پر قدرت هالیوود نیز غریبه نیست و همچنین خود او نیز در فیلم‌هایی با بودجه‌ی بالا مانند X-Men: Days of Future Past «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» و همچنین فیلم Pixels «پیکسل‌ها» ایفای نقش کرده است. اکنون او در نقطه‌ای از شغل خودش قرار دارد که می‌تواند پروژه‌های بعدی خودش را انتخاب کند و اگر او واقعا علاقه داشته باشد تا در سری فیلم‌های Star Wars ایفای نقش کند، از شانس خوبی برخوردار است و ممکن است این اتفاق بلاخره برای او به وقوع بپیوندد.

هنوز بهتر است که صبر کنیم و از تصمیمات جدیدی که حول فیلم‌های Star Wars گرفته می‌شود با خبر شویم؛ ولی به نظر شما، اضافه شدن دینکلیج به این سری فیلم‌ها یک تحول مثبت را در آن‌ها رقم خواهد زد؟ و شما دوست دارید تا دینکلیج را در چه نوع نقشی در این سری فیلم‌ها ببینید؟ شما می‌توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.