تاریخ انتشار فیلم Slender Man به ماه آگوست سال ۲۰۱۸ منتقل شد

24 January 2018 - 15:00

کمپانی فیلم اسکرین جمز (Screen Gems)، تاریخ انتشار فیلم Slender Man «اسلندرمن» را از ماه می ۲۰۱۸ به ماه آگوست همین سال منتقل کرد. این استودیو اخیرا اولین تریلر مربوط به این فیلم ترسناک را منتشر کرده است؛ این فیلم از روی شخصیت بدنام و خیالی اسلندر من (انسان بلند قد و لاغر) الهام گرفته شده است. ویکتور سرج (Victor Surge)، نمایش‌نامه این فیلم را با همکاری دیوید بیرک (David Birke) نوشته است و همچنین سیلوین وایت (Sylvain White) نیز کارگردانی این پروژه را بر عهده دارد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

شخصیت اسلندر من برای اولین بار در یک سریال که مربوط به سایت کریپی پاستا (Creepypasta) بود، در یک انجمن ترسناک منتشر شد؛ یک تصویر شبح‌وار از شخصیتی قدبلند و نامشخص که کودکان را تهدید می‌کرد، و این تصویر به سرعت در سراسر جهان پخش شد. داستان فیلم Slender Man درباره گروهی از بچه‌های دبیرستانی است که قصد دارند تا با اجرای مراسمی خاص، این افسانه را در بین مردم حذف کنند؛ ولی در این بین یکی از این کودکان مفقود می‌شود و همگی آن‌ها به شخصیت اسلندرمن مشکوک می‌شوند و این اتفاق را به او مربوط می‌کنند.

استودیوی اسکرین جمز در اصل، تاریخ ۱۸ می سال ۲۰۱۸ را برای انتشار فیلم Slender Man مشخص کرد؛ ولی وب‌سایت بلادی دیسگاستینگ (Bloody Disgusting) گزارش کرده است که تاریخ انتشار این فیلم به ۲۴ آگوست ۲۰۱۸ منتقل شده است. استودیو اسکرین جمز، برای این‌که بتواند فیلم Slender Man را در ۲۴ آگوست منتشر کند، مجبور شد تا زمان انتشار فیلم ترسناک Cadaver «جسد» خودش را تغییر دهد.

تاریخ قبلی انتشار فیلم Slender Man موجب قرار گرفتن این فیلم در کنار فیلم Deadpool 2 «ددپول ۲» می‌شود که قرار بود تا در همان تاریخ منتشر شود و رقیب سرسختی برای این فیلم ترسناک به‌حساب می‌آید. شاید استودیو اسکرین جمز بر این باور است که فیلم Deadpool 2 که در رده‌ی بزرگسالان قرار دارد، ممکن است بخش عمده‌ای از طرفداران فیلم ترسناک رده‌ی بزرگسالان این استودیو یا همان فیلم Slender Man را به خودش اختصاص دهد. ماه آگوست فرصت خوبی را برای فیلم Slender Man محیا می‌کند تا بتواند بینندگان و طرفداران خودش را به سالن‌های سینما بیاورد. در ماه آگوست سال گذشته نیز فیلم Annabelle: Creation «آنابل: آفرینش» منتشر شد که به خاطر وجود رقابت کم آن زمان، موجب شد تا این فیلم به فروش ۱۰۲ میلیون دلاری در سطح داخلی برسد.

به‌طور کلی ژانر فیلم‌های ترسناک اکنون در سطح سالم‌تری نسبت به سال‌های گذشته قرار گرفته است. اعتبار زیادی از این افزایش فیلم‌های ترسناک نیز به کمپانی بلام‌هوس (Blumhouse Productions) تعلق می‌گیرد که فیلم Get Out «برو بیرون» را در سال گذشته منتشر کرد. استودیوهای بزرگی متوجه این سود حاشیه اعتبارات استودیو بلام‌هوس شده‌اند و سعی دارند تا سهم خود را از این سود بردارند. همچنین سال گذشته، استودیو برادران وارنر (Warner Bros) و نیو لاین (New Line)، امتیاز خیلی بزرگی را به‌خاطر فیلم It «این» که بر اساس رمان استیفن کینگ (Stephen King) نوشته شده بود، دریافت کردند. فیلم It موفق شد تا به فروش ۷۰۰ میلیون دلاری در سطح جهانی برسد و اکنون در رده‌ی موفق‌ترین فیلم ترسناک تاریخ قرار گرفته است. به‌علاوه فروش بالایی که در جدول‌های فروش به فیلم‌های ترسناک تعلق گرفته است، این فیلم‌ها همچنین اکنون مورد احترام و توجه بیشتری نیز در مراسم اسکار قرار می‌گیرند و در جشنواره‌ی اسکار امسال، هر دو فیلم Get Out، به کارگردانی جوردن پیل (Jordan Peele) و فیلم The Shape of Water «شکل آب» به کارگردانی گیلرمو دل تورو (Guillermo Del Toro)، نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم‌ شده‌اند. گیلرمو دل تورو نیز در مصاحبه‌ای بیان کرد که امسال فیلم‌های ترسناک زیادی به موفقیت رسیدند و سال ۲۰۱۷ می‌تواند نقطه‌ی عطفی برای آثار ژانر ترسناک باشد.

انتظار نمی‌رود که فیلم Slender Man بتواند به مراسم اسکار راه یابد، ولی فقط اگر این فیلم بتواند به فروش بالایی دست پیدا کند، استودیو اسکرین جمز از ساخت این فیلم رضایتی کسب خواهد کرد. در فیلم Slender Man، بازیگرانی چون آنالیس باسو (Annalise Basso)، خاویر بوتت (Javier Botet)، جاز سینکلایر (Jaz Sinclair)، جوی کینگ (Joey King) و جولیا گلدنی تلس (Julia Goldani Telles) ایفای نقش می‌کنند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.