نتفلیکس به دنبال حق توزیع فیلم Cloverfield 3 است

24 January 2018 - 19:08

شبکه نتفلیکس در حال حاضر در حال رایزنی برای بدست آوردن Cloverfield 3 از پارامونت پیکچرز است. این فیلم علمی تخیلی Bad Robot Productions که مدت‌هاست همگان منتظرش هستند، سری سوم فرنچایز Cloverfield ساخته‌ی جی. جی. ابرامز (J. J. Abrams) است که در سال ۲۰۰۸ توسط مت ریوز (Matt Reeves) ساخته شد و در سال ۲۰۱۶ دن تراکتنبرگ (Dan Trachtenberg) فیلم ۱۰ Cloverfield Lane را ساخت. اما برخلاف این فیلم‌ها، تولید Cloverfield 3 بسیار متفاوت بوده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Cloverfield 3 (که شایعه شده عنوان Cloverfield Station را به خود می‌گیرد) تصور اصلی جولیوس اُنا (Julius Onah) کارگردان و اُرن یوزل (Oren Uziel) و داگ جانگ (Doug Jung) نویسندگان آن، درباره گروهی از فضانوردان در ایستگاه فضایی بین‌المللی بود که شاهد نابودی زمین بعد از انجام آزمایش سرعت‌بخش ذره بودند. این God Particle سرانجام در دنباله Cloverfield دیده شد و در پس از تولید دوباره روی آن کار شد اما تاخیر زیاد فیلم باعث شد طرفداران بپرسند چه موقع این فیلم آماده می‌شود. اگرچه Cloverfield 3 قرار است آوریل امسال اکران شود، شایعات اخیر نشان می‌دهند که نتفلیکس علاقمند به داشتن حق توزیع جهانی این فیلم است، چیزی که توسط چند منبع تایید شده است.

سایت خبری THR تایید کرده که نتفلیکس مشغول رایزنی برای بدست آوردن Cloverfield 3 از پارامونت پیکچرز است.‌ اگر این قرارداد خوب پیش برود، این فیلم شاید زودتر از ۲۰ آوریل که برای اکرانش در نظر گرفته شده، اکران شود.

اگرچه این مهم کمی عجیب بنظر می‌رسد، قرارداد بی‌نظیری میان این دو استودیو نیست. این قرارداد حق توزیع جهانی فیلم ترسناک علمی-تخیلی بین‌المللی Annihilation با بازی ناتالی پورتمن (Natalie Portman) در نقش اصلی را به نتفلیکس می‌دهد. فیلم Annihilation دیگر فیلم استودیوی پارامونت است که ماه گذشته توسط نتفلیکس انتخاب شد اگرچه این فیلم ماه فوریه اکران می‌شود. این قرارداد برای Cloverfield دوباره بسته می‌شود.

اینکه چرا پارامونت ناگهان به سپردن فیلم‌هایش به نتفلیکس علاقمند شد، رئیس جدید استودیو، جیم گیانوپولوس (Jim Gianopulos) می‌خواهد از دست فیلم‌هایی که عملکرد خوبی نداشتند برای رقابت بزرگتری در بازارهای خارجی راحت شود. فیلم‌های Cloverfield برخلاف محبوبیت‌شان، فروش چند صد میلیونی جهانی نداشتند هرچند از نظر مالی هنوز موفق هستند.

درحالی که تولید دو فیلم اول ارزان تمام شد، سری سوم این فیلم بودجه بیشتری داشته و بازیگران مهم‌تری همچون دنیل برول (Daniel Bruhl)، گاگو ماتا-را (Gugu Mbatha-Raw) و دیوید اُیلو (David Oyelowo) در آن بازی کرده‌اند. منابع خبری THR می‌گویند ابرامز در پس از تولید به دنبال تغییرات اضافی در فیلم است اما چون بیشتر مشغول ساخت Star Wars: Episode IX است، وقت نکرده این تغییرات را اعمال کند. بنابراین، پارامونت ترجیح می‌دهد این فیلم را به شکل فعلی اکران کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.