کارگردانان Avengers 4 نظرشان را در مورد انتشار نام فیلم گفتند

25 January 2018 - 12:03

جو (Joe) و آنتونی روسو (Anthony Russo)‌،‌ کارگردانان فیلم Avengers 4 «انتقام جویان ۴» در مورد انتخاب یک نام رسمی برای این فیلم، نظر خود را اعلام کردند. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

تقریبا چیزی بیش از یک سال به اکران «انتقام جویان ۴» مانده است، اما صحبت‌های زیادی در مورد این فیلم به میان آمده است. این فیلم از آن جهت اهمیت دارد ک نه تنها پایانی بر ۲۲ فیلم دنیای سینماتیک مارول از زمان اولین فیلم آن‌ها در سال ۲۰۰۸ است، بلکه این عصر از یک فرنچایز عظیم را جمع بندی می‌کند. اخیرا، صحبت‌ها در مورد برنامه‌هایی که مارول در پیش رو دارد تشدید شده است. منتشر شدن یک نام برای فیلم «انتقام جویان ۴» می‌تواند قطعه‌ی بزرگی از این پازل باشد.

در طی صحبت با MTV’s Happy Sad Confused از برادران روسو در مورد اینکه هواداران چه زمانی نام فیلم بدون عنوان «انتقام جویان» را می‌شنوند، سوال شد. در حالی که کوین فیج (Kevin Feige) رئیس استودیو مارول اخیرا خاطر نشان کرده است که نام این فیلم اسپویلی برای آن نخواهد بود، کارگردان جو روسو،  عقیده‌ی دیگری داشت. وی گفت:

نام فیلم قطعا بخشی از داستان آن خواهد بود. بنابراین ما صبر می‌کنیم تا احساس کنیم زمان مناسب فرا رسیده است و مردم به اندازه‌ی کافی به فیلم جذب شده‌اند.

درحالی که Infinity War «نبرد ابدیت» در ماه مه همین امسال اکران می‌گردد،‌ شاید عنوان فیلم «انتقام جویان ۴» نیز بلافاصله پس از آن منتشر شود و همچنین شاید در چند ماه بعد در کامیک کان سن دیگو این اتفاق بیوفتد. به یاد داشته باشید که تا زمانی که این کامیک کان برگزار شود، سه فیلم از استودیو مارول اکران خواهند گشت. این به آن معناست که مارول هر برنامه‌ای داشته باشد برای Captain Marvel «کاپیتان مارول» و Avengers 4 خواهد بود که اکران هر دو برای نیمه‌ی اول ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است.

نظرات روسو همچنین به ما این ذهنیت را می‌دهد که همانطور که آن‌ها وعده داده بودند، Infinity War و Avengers 4 دو فیلم مستقل هستند. اگر هواداران هیچ سرنخی برای دانستن این‌که بعد از «نبرد ابدیت» چه خواهد شد، نداشته باشند، و با توجه به اینکه عنوان (احتمالا) اسپویلری «انتقام جویان ۴» تا ماه ها بعد مشخص نخواهد شد، زمانی برای آن‌ها به وجود می‌آید که فرضیات خود را در مورد فیلم چهارم جلو ببرند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.