منتظر اهریمن جدیدی در فصل سوم سریال Stranger Things باشید

25 January 2018 - 13:11

طبق گفته‌ی تهیه کننده سریال Stranger Things، فصل سوم این سریال نیروی شیطانی جدیدی را نشان خواهد داد. سریال Stranger Things با ترکیب نوستالژی دهه هشتاد با نفوذ اسپیلبرگ و اثرات مدرن، چیزی کمتر از یک پدیده جهانی نیست و برای همین جایزه‌های زیادی از آن خود کرده و هربار مورد تحسین منتقدین واقع شده است. از آنجایی که شبکه نتفلیکس سعی بر تولید مداوم سریال‌های اصلی دارد، سریال Stranger Things نمونه‌ی درخشانی از اجرای موفق چنین پروژه‌ای است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در فصل اول، خطری مردم هاوکینز را تهدید کرد و ایندیانا، اهریمن خبیثی بود که الون موفق شد سرانجام او را با دور جنبانی نابود کند. این موقعیت در فصل دوم سریال با ظهور حیوان بزرگ‌تر و پلیدتری با نام مایند-فلایر که قادر به کنترل گروهی از اهریمن‌های کوچکتر بود که داستین آن‌ها را Demodogs می‌نامید، سرعت قابل توجهی به خود گرفت. مجددا الون سعی بر نجات دنیا داشت اما صحنه آخر فصل دوم مایند-فلایر را نشان داد که برای کودکان بزرگ جلوه می‌کرد درحالیکه در The Upside-Down خطری تمام نشده بود.

تهیه کننده اجرایی فصل سوم این سریال، شاون لوی (Shawn levy) این موضوع را تایید کرده است. از وی در مصاحبه با گلامور، پرسیده شد آیا یکی از قهرمانان از پیامدهای مبارزه مایند-فلایر در فصل دوم آسیب می‌بیند و این تهیه کننده اینگونه پاسخ داد:

شما ممکنه اینطوری فرض کنید اما احتمالا آخرش می‌بینید اشتباه کردید. ما با نیروهای شیطانی و اهریمنی سر و کار داریم که جدید هستند.

لوی همچنین جزئیات مهم دیگری را در فصل سوم این سریال تایید کرد که ویل بایرز (Will Byers) این‌بار تحت فشار ضربه‌ای قرار نمی‌گیرد.

ما قراره به ویل یه کم استراحت بدیم. دیگه نمی‌خوایم این فصل هم براش جهنم کنیم. اون خیلی بلا سرش اومده اما اونطوری که نوآ اسکناپ را واسه بازی کردن مجبور کردیم، اونو نمی‌کنیم.

بیرون نگه داشتن ویل از فصل سوم احتمالا تصمیم عاقلانه‌ای است. نه تنها منبع اصلی ناراحتی بودن در فصل سوم سریال برای ویل تکراری می‌شود بلکه بیننده هم می‌تواند سرانجام برادر جوان بایرز را ببیند که وارد عمل شده و رازها را با دوستانش حل می‌کند.
این نیروهای شیطانی جدید در فصل سوم بدون شک بسیار هیجان‌انگیز هستند و نشان می‌دهند که این سریال برنامه‌ای برای تکرار داستان در فصل جدید ندارد. هرچند شاید بعضی از طرفداران نگران این بدی بزرگ جدید باشند. ادعای لوی این فرضیه که پدر الون تبهکار فصل جدید است را نفی می‌کند اگرچه او قطعا بازمی‌گردد.

شاید یکی از احتمالات، گروهی از موردهای آزمایش روانی باشد که قطعا جایی در دنیا هستند. فصل دوم سریال برای جستجوی این فرضیه با معرفی کالی در قسمت The Lost Sister آغاز شد. این نُه مورد آزمایش ابرقدرت را نشان داد که احتمالا ظاهر می‌شدند و نشان می‌دادند که هیچ یک از آن‌ها به اندازه الون رفتار دوستانه‌ای ندارند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.