فصل دوم انیمیشن Spider-Man قرار است تا دوباره به شبکه Disney XD برگردد

25 January 2018 - 14:00

شبکه دیزنی اکس‌دی (Disney XD) و استودیو مارول (Marvel Entertainment) امروز اعلام کردند که فصل دوم سریال Marvel’s Spider-Man «مرد عنکبوتی» که متعلق به استودیو مارول است، قرار است تا در سال ۲۰۱۸ دوباره به این شبکه بازگردد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فصل دوم این سریال داستان شخصیت پیتر پارکر (Peter Parker) را دنبال می‌کند که در دومین سال قهرمان شدنش به سر می‌برد و درحال حاضر یک ابر قهرمان باتجربه‌تر و یک دانش‌آموز با اعتماد به نفس بیشتر در دبیرستان هاریزون (Horizon High School) است. فصل دوم این سریال دقیقا از جایی ادامه خواهد یافت که فصل اول آن به پایان رسید، یعنی در مرحله‌ی حماسی و نهایی مبارزه مرد عنکبوتی، در مقابل دکتر اختاپوس (Doc Ock)، پنج شرور(the Sinister Five) و هاب گابلین (Hobgoblin). فصل دوم این انیمیشن، سهم بیشتری هم برای شخصیت پیتر پارکر و هم برای بعد ابر قهرمانی این شخصیت، یعنی مرد عنکبوتی در نظر گرفته است. او همچنین در این فصل یاد گرفته است که چگونه مسئولیت‌های مختلف مانند کارش در روزنامه محلی را هدایت کند، در حالی که دکتر اختاپوس به طور پایداری درحال تلاش برای این است تا یک بار برای همیشه از شر مرد عنکبوتی خلاص شود. این سریال همچنین قصد دارد تا به مسائل و موضوعات دیگر مربوط به شخصیت مرد عنکبوتی، مانند روابط دوستانه، وفاداری و رفتار قهرمانانه‌ی او بپردازد؛ درحالی‌که همچنان بخش‌هایی از شوخ طبعی و طنز را نگه داشته است. هنوز زمان انتشار این سریال مشخص نشده است و باید انتظار بکشیم تا این تاریخ، در آینده اعلام شود.

خبر بازگشت فصل دوم انیمیشن Marvel’s Spider-Man به شبکه‌ی Disney XD، با اعلام‌های قبلی این شبکه درباره سریال‌های مارول همراه شد؛ این شبکه قبل‌تر نیز اعلام کرده بود که سریال انیمیشن‌های Marvel’s Guardians of the Galaxy: Mission Breakout «نگهبانان کهکشان: شکست ماموریت» و همچنین سریال انیمیشن Marvel’s Avengers: Black Panther’s Quest «انتقام‌جویان: ماموریت پلنگ سیاه» نیز در سال ۲۰۱۸ در این شبکه به نمایش گذاشته خواهند شد.

مارک بوهاج (Marc Buhaj) که معاون ارشد، مسئول برنامه‌نویسی و همچنین مدیر کل شبکه‌ی Disney XD است، اعلام کرده که:

ما مفتخریم که با بخش انیمیشن استودیو مارول درحال همکاری هستیم و مشتاقانه منتظریم تا داستان‌های ماجراجویی جدیدی از نگاه برخی از برجسته‌ترین شخصیت‌های ابر قهرمانی در جهان را، در سال جاری پخش کنیم.

دن باکلی (Dan Buckley)، مدیر Marvel Entertainment نیز در مصاحبه‌ای جداگانه اعلام کرد:

ما فوق‌العاده افتخار می‌کنیم که سریال انیمیشن‌های ما از شبکه‌ی Disney XD پخش می‌شوند. ما بسیار مشتاقیم تا همکاری خود را با این شبکه ادامه دهیم؛ این همکاری همچنین شامل فصل‌های جدیدی از سریال‌های Marvel’s Guardians of the Galaxy: Mission Breakout، و Marvel’s Avengers: Black Panther’s Quest، و Marvel’s Spider-Man خواهد شد که در طی سال ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته می‌شوند.

همان‌طور که ما درحال تولید برنامه‌های خود در دنیای انیمیشن نیز هستیم، بسیار مشتاقیم تا بر روی پروژه‌های دیگری نیز مانند پروژه‌ی Marvel Rising «خیزش مارول» و فصل دوم سریال Marvel Super Hero Adventures «ماجراهای ابر قهرمان مارول» کار کنیم. به علاوه، ما به‌طور مستمر بخش Marvel HQ را نیز در شبکه‌ی اجتماعی یوتیوب کودکان (YouTube Kids)، گسترش خواهیم داد که این قابلیت را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید به قسمت‌های پخش شده سریال‌هایی مانند Marvel Super Hero Adventures و دیگر سریال‌ها که پخش شده است و همچنین سریال‌های جدیدی که قرار است تا پخش شود، دسترسی داشته باشید.

تیم سازنده‌ی فصل دوم سریال Marvel’s Spider-Man، از تولید کنندگان اجرایی مانند آلن فاین (Alan Fine) ،جوی کوسادا (Joe Quesada)، کورت لین (Cort Lane) و اریک رادمسکی (Erik Radomski) تشکیل شده است؛ همکاران اجرایی این تولیدکنندگان را نیز استن لی (Stan Lee)، مارشا گریفین (Marsha Griffin) تشکیل می‌دهند. کوین بارک (Kevin Burke) و کریس داک ویات (Chris Doc Wyatt) نیز نظارت بر تولید را برعهده دارند؛ و دن اسلت (Dan Slott) به عنوان مشاور تولید، و فیلیت پیگنوتی (Philip Pignotti) نیز مدیر نظارت این پروژه است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.