انیمیشن The Cat in the Hat را استودیو برادران وارنر می‌سازد

25 January 2018 - 16:13

گروه انیمیشن وارنر، دستِ راست تولید انیمیشن استودیوی برادران وارنر، همکاری خلاقانه‌ای با شرکت دکتر سوس شکل داده و فیلم‌های انیمیشنی براساس شخصیت‌های برجسته‌ و داستان‌های گفته شده توسط دکتر سوس تولید می‌کند. توبی امریچ (Toby Emmerich) رئیس گروه فیلم برادران وارنر و سوزان برنت (Susan Brandt) مدیر شرکت دکتر سوس، این خبر را امروز اعلام کردند. نسخه انیمیشنی The Cat in the Hat اولین پروژه مشترک این دو کمپانی خواهد بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

امریج در این‌باره گفته:

گروه فیلم ما خانه‌ی محبوب‌ترین فرنچایزهای دنیا است و مفتخریم فیلم‌های دکتر سوس را به آن اضافه کنیم. با گروه انیمیشن وارنر، فعالیت‌های بخش انیمیشن خود را مجددا احیا می‌کنیم و این همکاری با شرکت دکتر سوس با حضور در دنیای گسترده انیمیشن ادامه خواهد یافت.

برنت نیز در اینباره گفته:

برای نسل‌های مختلف، دکتر سوس کودکان و بزرگسال‌ها را با داستان‌های خیالی‌اش شاد و سرگرم کرده است. همکاری ما با گروه انیمیشن وارنر با تصور مجدد شخصیت‌ها و داستان‌های دوست داشتنی ادامه می‌یابد در حالیکه بینش و نگاه دکتر سوس را دست نخورده نگه می‌داریم.

الیسون آبیت (Allison Abbate)، معاون اجرایی گروه انیمیشن برادران وارنر، همکاری DSE را به نمایندگی از استودیو مدیریت می‌کند. در حال حاضر WGA در حال ایجاد تیم نویسندگان، تهیه کنندگان و کارگردانان پروژه‌های سوس است.

دیگه بیشتر از این نمی‌توانستم هیجان‌زده بشم که قراره روی فیلم‌هایی براساس کارهای برجسته و خلاقانه دکتر سوس کار کنیم. همه این شخصیت‌ها رو می‌شناسند و دوستشون دارند و جالب‌ترین چیزی که این فیلم‌ها را بامزه می‌کنه در مورد احساسات سوس واقعی می‌ماند درحالیکه نمایش سینماتیک پویایی از داستان‌های دوست داشتنی آنهاست. بیشتر از این نمی‌توانیم منتظر بمونیم.

فیلم‌های WAG در حال تولید عبارتند از: Smallfoot (قرار است ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ اکران شود)، دنباله فیلم The LEGO (قرار است ۸ فوریه ۲۰۱۹ اکران شود) و S.C.O.O.B (قرار است ۱۵ مه ۲۰۲۰ اکران شود). تعداد زیادی از فیلم‌های انیمیشنی و لایو-اکشن دیگر نیز در حال ساخت هستند.

تمرکز اولیه شرکت دکتر سوس حفاظت از یکپارچگی کتاب‌های دکتر سوس است. این تلاش، بخش استراتژیکی از ماموریت کلی برای حفظ ارتباط مردم با شخصیت‌های دکتر سوس است. تئودور سوس گایزل (Theodor Seuss Geisel) گفته هیچوقت نمی‌خواهد مجوز ساخت شخصیت‌هایش را به شخص دیگری بدهد. این یکی از فلسفه‌های شرکت دکتر سوس است.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.