صداپیشگان انیمه سریالی Layton Mystery Detective Agency: Kat’s Mystery-Solving Files مشخص شدند

25 January 2018 - 23:50

سایت رسمی Layton Mystery Tanteisha: Katori no Nazotoki File لیستی از صداپیشگان و دست‌ اندرکاران این انیمه معرفی کرد و همچنین اعلام کرد که این انیمه الهام گرفته از فرانچایز بازی‌‌های Professor Layton است و در آپریل امسال پخش خواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این انیمه از شبکه‌ی فوجی (Fuji TV)، در ماه آوریل و روز‌‌های شنبه در ساعت هشت و سی دقیقه‌ی صبح پخش خواهد شد.

کانا هانازاوا (Kana Hanazawa) صداپیشگی Katrielle را برعهده دارد (در بازی این مجموعه کاسومی آریمورا صداپیشگی او را برعهده داشت) در ادامه جوروتا کوسوگی (Juurouta Kosugi) در نقش Sherl، کیوسوکه ایکدا (Kyousuke Ikeda) ‌در نقش Noah Montoir و یوهی تادانو (Youhei Tadano)‌ در نقش Darjeeling Aspoirot صداپیشگی خواهند کرد.

تسوباسا ایمای (Tsubasa Imai) که هم خواننده است و هم بازیگر در قسمت اول این انیمه‌ی سریالی در نقشی مهمان (Simon Wright) صداگذاری خواهد کرد که این صداپیشگی اولین صداپیشگی وی خواهد بود. داستان قسمت اول این انیمه درباره‌ی Simon، همسرش و دو فرزندش است که به تازگی خانه‌ای جدید گرفته‌اند و زمانی نمیگذرد که همسرش و دو دخترش ناپدید می‌شود و او تصمیم می‌گیرد که برای حل این مشکل به آژانس بازرسی لایتون مراجعه کند.

این انیمه برپایه‌ی بازی Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires’ Conspiracy خواهد بود که ساخته‌ی استودیو Level 5 است و تمرکز داستان بازی بر روی دختر پروفسور لایتون خواهد بود که کاتریلا نام دارد.

همانند بازی، محیط انیمه نیز در شهر لندن خواهد بود و شخصیت‌های اصلی داستان کاتریلا و سگ سخنگویش، شرل هستند. به گفته‌ی مجله‌ای روند ماجراجویی‌ها در این انیمه به سرعت پیش می‌رود.

مدیر اجرایی شرکت Level 5، آکیهیرو هینو (Akihiro Hino) خلق این انیمه را برعهده دارد و همچنین ایده اصلی و آهنگسازی این مجموعه مدیون او است. سوسومو میتسوناکا (Susumu Mitsunaka) کارگردان انیمه خواهد بود و یوکو تاکادا (Yoko Takada)‌ نیز طراحی شخصیت‌های این انیمه را بر اساس طراحی اصلی در بازی که توسط تاکازو ناگانو (Takuzō Nagano) صورت گرفته بود، عهده‌دار است.

بازی‌‌های این فرانچایز در سبک حل معما است و توسط شرکت Level 5 عرضه می‌شود، در شماره‌های قبلی این مجموعه پروفسور لایتون و شاگردش لوک همیشه قهرمانان داستان بودند اما در شماره‌ی آخری که از این بازی منتشر شد دختر پروفسور لایتون که کاتریلا نام دارد قهرمان داستان بود و  این بازی نیز Layton’s Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires’ Conspiracy نام گرفت. این بازی برای گوشی‌های اندروید و iOS عرضه و همچنین برای کنسول دستی ۳DS روانه بازار شد.

اولین باری که از این فرانچایز انیمه‌ای ساخته شد، مربوط به سال ۲۰۰۹ است که انیمه‌ای سینمایی با عنوان  Professor Layton and the Eternal Diva در ژاپن عرضه شد و دو سال بعد، در سال ۲۰۱۱ در آمریکای شمالی نیز اکران شد.

منبع: animenewsnetwork

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.