فیلم‌برداری فیلم Aladdin به پایان رسید

26 January 2018 - 15:49

فیلم‌برداری فیلم لایو-اکشن Aladdin رسما به اتمام رسید. استودیو دیزنی درحال حاضر بر روی ساخت فیلم‌هایی مشغول است که برگرفته از کارتون‌های کلاسیک زمان‌‌های گذشته است و آن‌ها را در سبک و سیاقی جدید روایت می‌کند. درحالی که استودیو دیزنی تا به الان چندین کارتون محبوب و کلاسیک را به فیلم تبدیل کرده است اما می‌توان گفت سال آینده یکی از سال‌هایی است که گلچینی از بهترین کارتون‌‌های کلاسیک به شکل فیلم در خواهند آمد. سال آینده ما شاهد عرضه‌ی فیلم لایو-اکشن The Lion King خواهیم بود اما قبل از آن فیلم Aladdin که توسط گای ریچی (Guy Ritchie) کارگردانی شده است، اکران خواهد شد. تیم سازنده‌ی این فیلم زمان زیادی را برای یافتن بهترین بازیگران برای ایفای نقش در این اقتباس صرف کردند و ثمره‌ی آن جذب دو بازیگر به نام‌‌های ناومی اسکات (Naomi Scott) و منا مسعود (Mena Massoud) شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

مشهور‌ترین بازیگری که در این فیلم حضور دارد ویل اسمیت (Will Smith) است که در نقش Genie ایفای نقش خواهد کرد. لیست بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند، لیستی قابل قبول است که بدون حاشیه‌ای برای ایفای نقش به این فیلم پرداختند اما درون تیم سازنده‌ی این فیلم بحث و جدل‌هایی هر از گاهی صورت میگرفت اما این حواشی باعث نشد که ساخت فیلم متوقف شود.

هر دو بازیگر جوان فیلم Aladdin در شبکه‌‌‌های اجتماعی خود تایید کردند که فیلم‌برداری این فیلم لایو-اکشن به پایان رسیده است. مسعود عکسی را از خود به اشتراک گذاشته و این موضوع را ذکر می‌کند، اسکات هم نیز دو توییتی را به اشتراک گذاشته که در آن از تیم دست‌اندر کار این مجموعه بابت به موقع تمام شدن فیلم‌برداری تشکر می‌کند.

باتوجه به اینکه فیلم‌برداری از ستارگان این فیلم به اتمام رسیده است، آنها می‌توانند برای مدتی استراحت کنند بدون اینکه نگران فیلم‌برداری دوباره و یا توری مطبوعاتی باشند. بدون شک فشار روانی بیش‌تری بر روی مسعود بود تا فیلم‌برداری به پایان برسد چرا که چهره‌ او برای اکثریت ناشناس است اما اسکات قبل از بازی در این فیلم در فیلم Power Rangers حضور داشته است. صرف‌ نظر از گذشته‌ی این دو بازیگر، خوشبختانه هر دوی آن‌ها توانستند رابطه‌ی خوبی با نقششان برقرار کنند.

همانطور که گفته شد ساخت این فیلم به پایانش نزدیک می‌شود و این بدین معنا است که تیم سازنده باید به سمت کار‌های تجاری و روند فروش آن بروند. استودیو دیزنی هنوز هیچ عکسی از فیلم و حتی از بازیگران در حین ایفای نقششان منتشر نکرده است. طرفداران انیمیشن اصلی به شدت مشتاق هستند تا ببینند فیلمی که ساخته شده چگونه شخصیت‌ها و محیط‌ها را به تصویر کشیده است. باید به این نکته توجه کرد که نه تنها اقدام به ساخت هر چه بهتر محیط Agrabah در این فیلم حائز همیت است بلکه نمایش هر چه بهتر شخصیت‌های فیلم نیز وقت‌گیر و مهم خواهد بود. در حال حاظر همه‌ی ما منتظر انتشار تریلری از این فیلم هستیم و بنظر می‌رسد که تا آخر امسال نمایشی از آن عرضه شود و امیدواریم که استودیو دیزنی هر چه زودتر آن تریلری که ما منتظرش هستیم را عرضه کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.