در فصل سوم Daredevil راز خانوادگی مورداک آشکار می‌شود

27 January 2018 - 14:30

در سریال Daredevil (بی‌باک) کمپانی مارول، Daredevil نمی‌تواند بدون حضور زنی که به دنیا بیاوردش، دوباره متولد شود. به دنبال سریال Defenders، فصل سوم آشوب‌گر نترس مارول با بازی مادر مشهورِ مت مورداک ساخته شده و اتحاد مجدد خانواده را دوباره امسال تضمین می‌کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اینجا درباره اسپویل کننده‌های قسمت پایانی Defenders بهتون هشدار داده بودیم اما لحظات پایانی حاکی از این هستند که مت مورداک (با بازی چارلی کاکس) توسط مگی دوباره سلامتی‌اش را به دست می‌آورد، مگی راهبه‌ای است که هم نامِ مادر مورداک است. حالا جوان والی (Joanne Whalley) این نقش را بازی خواهد کرد و این با حضور مگی در کامیک مشهور Daredevil با نام Born Again مشخص شده است.

بدون شک این خبر مارول نیز تایید می‌کند که فصل سوم Daredevil اواخر امسال بعد از جسیکا جونز در تاریخ ۸ مارس و فصل دوم لوک کیج در تابستان، پخش خواهد شد. سال گذشته شبکه نتفلیکس سه سریال مارول را در یک سال با هم پخش کرد: Iron Fist (مشت آهنی)، Defenders (مدافعان) و The Punisher (مجازاتگر)، در حالی که سال ۲۰۱۹ سالِ فصل دوم Iron Fist، فصل دوم The Punisher و احتمالا سریال دیگری خواهد بود.

ویلسون بتال (Wilson Bethel) به جمع بازیگران فصل سوم Daredevil در نقش مامور FBI یعنی استنلی کارتر خواهد پیوست، در حالی که سومین سالِ بازگشت ویلسون فیسک نیز خواهد بود. اریک اُلسون (Erik Oleson) کارگردان این سریال خواهد بود. هنوز مشخص نیست این فصل چقدر به داستان Born Again فرانک میلر نزدیک است یا اینکه آیا چارلی کاکس به آرزویش برای ظاهر شدن Bullseye می‌رسد یا خیر.

فصل سوم سریال Daredevil اواخر ۲۰۱۸ پخش خواهد شد.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.