Hans Zimmer موسیقی متن فیلم X-Men: Dark Phoenix را خواهد نوشت

29 January 2018 - 15:11

بعد از عرضه فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice در سال ۲۰۱۶، هانس زیمر (Hans Zimmer) محبوب از نوشتن موسیقی متن فیلم‌های ابرقهرمانی دست کشید. بعد از ساخت موسیقی هر سه فیلم بتمن به ساخته کریستوفر نولان، The Amazing Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲) و Man of Steel ساخته زک اسنایدر (Zack Snyder) او تصمیم به ترک این میدان گرفت. برای خواندن ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید…

حالا به نظر می‌رسد او بار دیگر هنر خود را برای نوشتن موسیقی متن X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: ققنوس سیاه) به کار می‌گیرد. در مصاحبه با پادکست Happy Sad Confused، ستاره‌ی فیلم ایوان پیترز (Evan Peters) اطلاعاتی در میان گذاشت (که فهمید شاید نباید درباره آنها صحبت می‌کرد) و گفت:

به نظر من فیلم فوق‌العاده خواهد شد. هانس زیمر موسیقی آن را می‌سازد… نمی‌دانم باید این را می‌گفتم یا نه… سایمون افراد محشری را به کار گرفته و با این دنیا بیش از هر کس دیگری آشناست و دیدن دوباره‌اش خیلی خوب بود. خیلی خوشحال بود و واقعا درون دنیای این فیلم سیر می‌کرد. من خیلی برایش خوشحال بودم و فکر میکنم فیلم عالی شود.

کسانی که موسیقی فیلم‌های قبلی سری X-Men را ساختند عبارتند از Michael Kamen،  John Ottman،  John Powell، Gregson-Williams، Henry Jackman، Marco Beltrami و  Junkie XL.

سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) نویسندگی و کارگردانی فیلم را برعهده دارد و این اولین تجربه کارگردانی او خواهد بود. همینطور در کنار لارن شولر (Lauren Shuler) و دانر و هاچ پارکر (Donner and Hutch Parker) تهیه کننده این فیلم خواهد بود.

مردان ایکس در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۹۷) منتشر خواهد شد.

منبع: Coming Soon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.