میسی ویلیامز تاریخ پخش فصل ۸ سریال Game of Thrones را اعلام کرد

28 January 2018 - 10:31

تاخیر در پخش فصل پایانی سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) همانند شمشیر دو لبه است. از یک طرف این تاخیر یعنی این سریال هیچ قسمت جدیدی در سال ۲۰۱۸ برای پخش نخواهد داشت از طرفی هم یعنی هنوز یکسال تا به اتمام رسیدن این سریال باقی مانده است. اکنون میسی ویلیامز (Maisie Williams) اعلام کرده که تاریخ پخش فصل پایانی از شبکه HBO آوریل ۲۰۱۹ خواهد بود. اگر این حرف درست باشد، فصل پایانی در سرزمین آشنایی قرار دارد، همانطور که فصل‌های ۲-۶ همگی در بهار پخش شدند، در حالی که فصل ۱ و فصل ۷ هر دو تابستان پخش شدند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

هرچند به تعویق انداختن این سریال به مدت یک‌سال برای شبکه HBO خوب است. این نه تنها باعث می‌شود دی. بی. ویس (D. B. Weiss) و دیوید بنی‌آف (David Benioff) زمان بیشتری برای نوشتن فیلمنامه بهتری برای سریال داشته باشند و بخش تولید زمان بیشتری برای اتمام فیلم‌برداری و پس تولید دارد، بلکه شبکه نیز می‌تواند هیجان بیشتری ایجاد کند. بهتر است بگوییم که این تاخیر برای ساخت سریالِ بهتر و تضمین موفقیت آن لازم است.

اظهارات ویلیامز در مصاحبه اخیرش با Metro هنوز توسط شبکه HBO تایید نشده چون آن‌ها سعی دارند جزئیات مربوط به پخش نهایی سریال را اعلام نکنند. می‌توانید در اینجا صحبت‌های ویلیامز را بخوانید:

کار فیلم‌برداری در ماه دسامبر به پایان می‌رسد و اولین قسمت آوریل ۲۰۱۹ پخش می‌شود. چهار ماه طول می‌کشد تا کار تدوین این فصل تمام شود. قرار است کارهای زیادی در تدوین نهایی انجام شوند. در واقع گروه تولید و تدوین سریال نمی‌خواهند خیلی عجله کنند که از کیفیت کار کم نشود. این فصل، دِین ما به طرفدارهاست و طرفداران ما می‌خواهند با تمام وجودمان برای فصل آخر مایه بگذاریم.

قسمت آخر حرف‌های ویلیامز تاکید بر این دارد که همه در این سریال هستند. در فصل ۷ اتفاقات زیادی رخ داد از جمله دزدیدن زامبی و نشان دادنش به بقیه برای دور هم جمع کردن تمامی شخصیت‌ها. جدا از این موارد، این فصل جایی تمام شد که دیوار خراب شد و این نشان از نزاع میان وایت واکرها و مابقی وستروس دارد.

۱۵ ماه تا پخش یکی از سریال‌های جذاب تلویزیونی باقی مانده و در ماه‌های آینده اخبار بیشتری از این فرنچایز منتشر خواهد شد تا ببینیم چه کسی روی تخت آهنی می‌نشیند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.