استیون اسپیلبرگ Indiana Jones 5 را سال ۲۰۱۹ می‌سازد

28 January 2018 - 11:27

استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) می‌خواهد تولید فیلم Indiana Jones 5 را از سال ۲۰۱۹ شروع کند تا تابستان ۲۰۲۰ اکران شود. با اینکه فیلم Star War (جنگ ستارگان) همه‌ی توجه لوکاس‌فیلم را از وقتی توسط کمپانی دیزنی در سال ۲۰۱۲ خریداری شد، به خود جلب کرده، پیشرفت مداومی متوجه ماجراجویی جدید دکتر هنری جونز در چند سال گذشته بوده است. اسپیلبرگ که سکان‌دار چهار فیلم قبلی بوده ار سال ۲۰۱۶ قراردادی برای ساخت سری پنجم امضا کرد. هریسون فورد (Harrison Ford) نقش اصلی را دوباره در این فیلم ایفا می‌کند و فیلم‌نامه آن را دیوید کوپ (David Koepp) می‌نویسد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اخبار جدید پیرامون این فیلم به سختی منتشر می‌شوند و این بدلیل برنامه فشرده‌ی اسپیلبرگ است. این فیلم‌ساز افسانه‌ای خود را مشغول پروژه‌های مختلفی مانند نامزد جایزه بهترین فیلم، The Post، و فیلم اقتباسی امسال از رمان علمی تخیلی Ready Player One کرده است. اما در حالی که به Indiana Jones 5 نزدیک‌تر می‌شویم، اسپیلبرگ و فورد زودتر همکاری‌شان را آغاز می‌کنند. و خبرها حاکی از این است که سال آینده فیلم‌برداری این کار آغاز می‌شود.

در فراخوان بازیگر برای فیلم West Side Story (داستان کناره‌ی غربی)، اسپیلبرگ برای بازسازی این فیلم برنامه‌ریزی کرده و THR اعلام داشته این کارگردان امیدوار است تولید Indy 5 را از سال ۲۰۱۹ آغاز کند. این‌طوری این کارگردان زمان زیادی برای تکمیل این فیلم تا جولای ۲۰۲۰ دارد، به این معنی که کمپانی دیزنی نباید آن را بعد از این به تعویق بیندازد. قبلا اکران این فیلم برای جولای ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده بود.

احتمالا برای خودِ اسپیلبرگ نیز خوب است که Indiana Jones 5 را در آینده نزدیکی بسازد. فورد سال ۲۰۱۹، ۷۷ ساله می‌شود و این سوال پیش می‌آید که دکتر جونز پیر چطور به تصویر کشیده می‌شود. این بازیگر عملکرد عالی در دنباله‌های Star Wars: The Force Awakens و Blade Runner 2049 داشته است اما در این فیلم‌ها بیشتر نقش مکمل را بازی کرده است. جالب است که بدانیم اسپیلبرگ به دنبال بازیگر جوانی برای بدل‌کاری است زیرا فورد نمی‌تواند مثل سابق کارهای سنگین انجام دهد. هرچند تام کروز هنوز مشغول انجام بدل‌کاری نقش‌های خود است و سن نمی‌تواند مانع این کار شود اما برای بعضی از ستاره‌ها این کار دشواری است.

در هر حال، اسپیلبرگ‌ قبل از هر کاری بدنبال ساخت Indiana Jones 5 است، بنابراین طرفداران منتظر خبرهای بیشتری پیرامون آن باشند. جز اینکه بازیگر شخصیت مات ویلیامز، شیا لابوف (Shia LaBeouf) در این فیلم بازی نمی‌کند خبر دیگری منتشر نشده است. از طرفی جان ریز-داویس (John Rhys-Davis) شخصیت محبوب طرفداران، سالا، را بازی می‌کند و دیدن دوباره او روی پرده سینما خوشحال‌کننده است. زمان مشخص می‌کند اسپیلبرگ برای این فیلم چه در چنته دارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.