حضور شارون کارتر در فیلم Avengers: Infinity War تقریبا بعید است

28 January 2018 - 13:00

به‌نظر می‌رسد امیلی ونکمپ (Emily VanCamp) که نقش شخصیت شارون کارتر (Sharon Carter) را در فیلم‌های جهان سینمایی مارول ایفا می‌کند، قرار نیست تا در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» حضور پیدا کند. سومین قسمت از این مجموعه که قدرتمندترین قهرمانان زمین را باهم متحد کرده است، قرار است تا بزرگ‌ترین فیلم براساس کتاب‌های مصور باشد که تاکنون ساخته شده است. در این فیلم تانوس (Thanos) که شخصیت شرور داستان است، به زمین حمله می‌کند و در جستجوی قدرت مربوط به تمام سنگ‌های ابدیت است و این قهرمانان باید با تمام توان خود جلوی او را بگیرند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در این فیلم، عملا تمام شخصیت‌ها و افراد دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) برای مقابله با تانوس به‌پا می‌خیزند. بعد از اینکه برخی از اعضای تیم انتقام‌جویان، در میانه اتفاقات فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» از یکدیگر جدا شدند، تمام تیم انتقام‌جویان قرار است تا دوباره در کنار هم جمع شوند و در کنار گروه‌ها و اشخاص دیگر، نظیر گروه نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy)، پلنگ سیاه (Black Panther) و ارتش مسلح واکاندا (Wakanda) و برخی شخصیت‌های دیگر، بجنگند. می‌توان گفت که حدودا هشتاد شخصیت از بهترین و بزرگ‌ترین قهرمانان دنیا قرار است تا با هم متحد شوند و با تیتان دیوانه مقابله کنند.

ولی براساس برخی از گزارش‌ها، به نظر نمی‌رسد شخصیتی که کاپیتان آمریکا به او علاقه‌مند است، در این فیلم و در میان دیگر قهرمانان حضور داشته باشد. در یک مصاحبه با پایگاه خبری بیلد سریس (Build Series)، بازیگر زن این سری سریال‌ها، یعنی امیلی ونکمپ خیلی امیدوار نبود که بتواند در فیلم Infinity War و یا حتی قسمت دوم این فیلم که در سال ۲۰۱۹ منتشر شود نیز حضور یابد. در ادامه می‌توانید بخشی از صحبت‌های او را بخوانید:

به‌نظرم کار سختی است که شخصیت شارون را در داستان این قسمت از سری فیلم‌ها جای دهیم؛ او بیشتر به جهان شخصیت کاپیتان آمریکا تعلق دارد و داستان او بیشتر در فیلم‌های Captain America جریان دارد.

با توجه به تعداد زیاد بازیگرانی که در فیلم Avengers: Infinity War حضور دارند، از قبل نیز می‌توانستیم حدس بزنیم که تمام شخصیت‌های جهان سینمایی مارول که هنوز زنده هستند، بدون توجه به سطح اهمیتی که برای این جهان و در فیلم‌های مختلف داشته‌اند، حداقل قرار است تا یک بار خودشان را در این فیلم نشان دهند. ولی با این‌حال، باوجود اینکه برخی انتظار داشتند تا شارون کارتر نقش بزرگی را در مرحله نهایی جنگ آخرالزمانی انتقام‌جویان با تانوس ایفا کند، اکنون کاملا غافلگیر کننده بود که او اصلا قرار نیست تا در این فیلم حضور پیدا کند.

شارون کارتر، که برخی او را با نام مامور ۱۳ می‌شناسند، در دو قسمت اخیر فیلم‌های شخصیت کاپیتان آمریکا، یعنی فیلم‌های The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی» و Civil War، نقش کوچک اما محوری ایفا کرد. از آنجا که این شخصیت روابط بسیار نزدیکی با شخصیت کاپیتان آمریکا یا همان استیو راجرز (Steve Rogers) دارد، منصفانه است تا سؤال کنیم که آیا ونکمپ قرار است تا در پایان این فاز از جهان سینمایی مارول حضور داشته باشد یا خیر. قرارداد کریس ایوانز (Chris Evans) نیز بعد از چهارمین فیلم از سری فیلم‌های انتقام‌جویان، به پایان خواهد رسید و موجب می‌شود تا خیلی‌ها حدس بزنند که تیم انتقام‌جویان در طی جنگ با تانوس قرار است تا تلفات زیادی ببیند. ولی اگر ایوانز قرارداد خودش را با استودیو مارول تمدید نکند و همچنین شخصیت‌های انتقام‌جویان نیز دیگر حضور نداشته باشند، بازهم این احتمال وجود دارد که ونکمپ همچنان در جهان سینمایی مارول حضور داشته باشد و در فیلم‌های دیگر بازگردد و ایفای نقش کند. همچنین باید بدانید که سال پیش در یک مصاحبه با پایگاه خبری ددلاین (Deadline)، این بازیگر اعلام کرد که اگر برنامه‌ریزی‌های قبلی دچار اختلال نشوند، او قرار است تا در سریال Agents of SHIELD «ماموران شیلد» حضور پیدا کند.

آیا به نظر شما این پایان کار شارون کارتر در جهان سینمایی مارول است؟ آیا شما علاقه دارید تا مامور ۱۳ به گروه ماموران شیلد بپیوندد؟ شما می‌توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.