هیو جکمن قرار است تا در دنباله‌ی فیلم جعلی Crocodile Dundee ایفای نقش کند

29 January 2018 - 20:00

شما به‌هیچ وجه نمی‌توانید فیلمی را در منطقه استرالیا فیلم‌برداری کنید، و انتظار داشته باشید که هیو جکمن (Hugh Jackman) در آن ایفای نقش نکند، حتی اگر یک فیلم جعلی باشد؛ پس با این تفاسیر، مطمئنا بازیگر قبلی نقش ولورین (Wolverine) قرار است تا در دنباله‌ی فیلم Crocodile Dundee «کروکدیل داندی» ایفای نقش کند. در این فیلم دنی مک‌براید (Danny McBride)، بازیگر کمدی نیز ایفای نقش می‌کند. خبر ساخت این فیلم بدون برنامه‌ریزی قبلی و در هفته‌ی پیش به صورت ناگهانی اعلام شد و یک تیزر تبلیغاتی نیز از این فیلم منتشر شد. در این فیلم مک‌براید قرار است تا به‌گونه‌‌ای ادامه‌ی فیلم معروف کمدی و اکشن Crocodile Dundee را بسازد که در سال ۱۹۸۶ ساخته شد و در آن پاول هوگان (Paul Hogan) ایفای نقش می‌کرد؛ این امر موجب شده است تا بسیاری از طرفداران این فیلم در تعجب فرو روند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

دو روز بعد از انتشار اولین تیزر مربوط به این فیلم، کلیپ دیگری نیز منتشر شد که مخصوص بازیگر اصالتا استرالیایی، یعنی کریس همسورث (Chris Hemsworth) است که مخاطبان بیشتر او را به خاطر ایفای نقش شخصیت ثور (Thor) در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول می‌شناسند. بعد از آن نیز دو کلیپ دیگر از این فیلم منتشر شد که جنبه‌ی طنز نداشتند؛ یکی از آن‌ها با نام Dundee: The Son of a Legend Returns Home بود (که ما امیدواریم هیچ‌کسی نام فیلمش را اینچنین انتخاب نکند) و دیگری ویدئویی بود که نظری اجمالی داشت بر درگیری بین مک‌براید به همراه همسورث، با یک گاومیش آسیایی که راه آن‌ها را سد کرده بود؛ این ویدئو دیروز منتشر شد.

خوشبختانه آخرین تیزر مربوط به این فیلم، پس از تایید شدن اینکه دنباله‌ی فیلم Dundee یک شوخی بیش نیست، منتشر شد. بر اساس گزارش‌های پایگاه خبری بریس‌بین تایمز (Brisbane Times)، این فیلم در واقع بیشتر مربوط به برنامه‌های یک کمپین بازاریابی برای صنعت گردشگری استرالیا است و همچنین به‌نظر می‌رسد که سازندگان آن قصد دارند تا کلیپ‌های بیشتری را در طی هفته‌ی آینده و همچنین در طی مسابقات Super Bowl Sunday منتشر کنند. به هر حال، تیم تبلیغات این فیلم باید کار خود را به تدریج شروع کنند و به نظر می‌رسد که هیو جکمن نیز به لیست بازیگران این فیلم اضافه شده است. هیو جکمن امروز صبح در شبکه‌ی اجتماعی خودش، در طی پیامی، حضور خود را در این فیلم اعلام کرد. او در حساب توییتر خودش، یک ویدئو ده ثانیه‌ای منتشر کرد و در ادامه متنی را نوشت که بیان‌گر حضورش در این فیلم است.

شما در ادامه می‌توانید متن نوشته شده در پست شبکه‌ی اجتماعی هیو جکمن را ببینید:

واقعا شما فکر که نمی‌کردید آن‌ها بخواهند فیلم Dundee را دوباره و بدون حضور من برگرداند؟ آیا همچین فکری می‌کردید؟

 اینگونه به‌نظر می‌رسد که او احتمالا در نقش یک تاجر و یا یک سیاست‌مدار استرالیایی ایفای نقش می‌کند. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که نقش او به عنوان شخصیت شرور این فیلم در نظر گرفته شده باشد، هرچند که او احتمالا شخصیت شروری است که حاضر نیست دست از علاقه‌ی خودش به گشت و گذار بردارد.

با اینکه ما قصد نداریم تا به صنعت گردشگری استرالیا ضربه‌ای بزنیم، ولی فکر می‌کنیم که بهتر بود اگر کلیپ‌های منتشر شده کمی بیشتر جنبه‌ی طنز به‌خود می‌گرفتند. اگر نقش‌های اصلی این فیلم، مانند نسخه‌ی قبلی آن، یعنی فیلم Crocodile Dundee باشد نیز ما خشنود خواهیم شد. به هر حال ما قضاوت‌های بیشتر را تا زمان مسابقات فوتبال Super Bowl Sunday به تعویق می‌اندازیم تا ویدئوهای تبلیغاتی بیشتری از این فیلم منتشر شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.