بازیگران سریال Game of Thrones فیلم‌نامه فصل هفتم را دریافت کرده‌اند

25 August 2016 - 18:00

دیگر نمی‌توانید با شروع سال شمسی جدید و یا سه ماهه اول سال میلادی منتظر شروع فصل جدید Game of Thrones باشید؛ با توجه به اینکه فیلم‌برداری بعضی از صحنه‌ها به برف و شرایط زمستان نیاز دارد که هنوز به صحنه‌ها و مکان‌های مورد نظر سازندگان نرسیده است. به عنوان طرفداران این مجموعه، هرگونه آپدیت و گزارش جدیدی در مورد ساخت و گسترش دو فصل آخر آن مایه دلگرمی ما می‌شود و حالا می‌توانیم بگوییم که بازیگران و عوامل سریال فیلم‌نامه هفت قسمتی فصل هفتم را دریافت کرده‌اند. برای جزئیات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

خیلی موضوع جالبی شده است! شش فصل صبر کردیم تا زمستان بالاخره برسد و وقتی به وستروس رسید، حال سازندگان آن مانند ما طرفداران باید برای زمستان دنیای واقعی صبر کنند تا کار فیلم‌برداری فصل بعدی آغاز شود! از آن جایی فهمیدیم که فیلم نامه فصل هفتم به بازیگران داده شده که بعضی از آن‌ها از جمله سوفی ترنر (Sophie Turner) بازیگر نقش سانسا استارک و میزی ویلیامز (Maisie Williams) بازیگر نقش آریا استارک هر کدام به پیش‌نویس دریافتی خود واکنش نشان داده‌اند.

اول از همه از میزی ویلیامز شروع می‌کنیم که در چند توییت در مورد فیلم‌نامه فصل هفتم صحبت کرد:

[توییت‌ها]

۲۰۱۶-۰۸-۲۵_۱۴-۳۶-۲۷

[فیلم‌نامه] فصل هفتم رو خوندم.

۲۰۱۶-۰۸-۲۵_۱۴-۳۶-۵۱

قضیه کم کم داره جدی میشه!

۲۰۱۶-۰۸-۲۵_۱۴-۳۷-۰۷

اگر جای شما بودم از الان خودمو آماده میکردم

۲۰۱۶-۰۸-۲۵_۱۴-۳۷-۲۲

نه ولش کن! هیچ چیزی شمارو برای اینا آماده نمیکنه

مشخصاً هایپ زیادی در حرف‌های میزی ویلیامز است اما با توجه به سابقه و تاریخچه سریال و داستان به‌هیچ‌وجه نمی‌توانیم بگوییم که او اغراق می‌کند! آیا Game of Thrones می‌تواند چیزی بدتر از عروسی خونین (Red Wedding) یا حتی کشته شدن ناگهانی جان اسنو در پایان فصل پنجم برای ما رو کند؟ حتی برای لحظه‌ای شک نکنید! بازیگر نقش سانسا استارک چندی قبل در مورد کنجکاوی و حس طمع سانسا برای تصاحب تاج و تخت و در نظر گرفتن پیشنهاد لیتل فینگر یا پیتر بیلیش صحبت کرده بود و می‌گفت که شاید پیشنهاد ازدواج او را در نظر بگیرد. سوفی ترنر هم به نوبه خود تأیید کرد که فیلم‌نامه فصل هفتم را گرفته و همچنین در صحبت‌هایش در مورد آینده سانسا نظر داده است:

با توجه به پایان فصل قبل، واقعا نمی‌توانم بگویم. انتخاب‌های زیادی [برای سانسا] وجود دارد. او می‌تواند با لیتل فینگر برود و تبدیل به یک تبهکار شرور و سادیست شود یا اینکه در کنار برادرش جان بماند و به او کمک کند.

خیلی از طرفداران امید دارند که سانسا پیشنهاد پیتر بیلیش را قبول کند تا او را بعداً به خاطر تنها گذاشتنش با رمزی بکشد و انتقام بگیرد. مطمئناً اگر سانسا چنین کاری کند همه ما خوشنود می‌شویم اما احتمال دیگری هم هست. پرچمداران شمال برادر سانسا یعنی جان را به عنوان پادشاه خود به رسمیت شناختند و این در حالی بود که سانسا پیروزی نبرد را با اتحاد شوالیه‌های ویل به‌دست آورد. شاید این کمی شرایط را برای این خواهر و برادر سخت کند! در نظر داشته باشید که در پایان فصل ششم مشخص شد که جان اسنو فقط از جانب مادرش یک استارک محسوب می‌شود و باید او را یک تارگرین دانست؛ اگر بقیه از این موضوع مطلع شوند آیا باز هم جان پادشاه شمال خواهد بود؟!

احتمالات زیادی در مورد داستان فصل هفتم وجود دارد اما همین که می‌دانیم فیلم نامه آن کامل شده ما را خوشنود می‌کند. برعکس نویسنده کتاب‌ها جرج آر.آر. مارتین، تهیه کنندگاه و نویسندگان سریال دیوید بنیف و دی. بی. ویس کار خود را با سرعت و به خوبی انجام می‌دهند تا ۱۳ قسمت باقی‌مانده از این مجموعه و دنیای فانتزی باکیفیت هرچه بیشتر به پایان خود برسد.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.