«چهار شگفت‌انگیز» باید در Avengers 5 حضور داشته باشند!

30 January 2018 - 13:58

با توجه به اینکه در دنیای سینماتیک مارول احتمال وقوع تغییرات چشمگیر همواره وجود دارد، پنجمین فیلم Avengers «انتقام جویان» نیاز دارد که Fantastic Four «چهار شگفت انگیز» در آن حضور داشته باشند. کوین فیج (Kevin Feige) رئیس استودیو مارول همانند کارگردانان «انتقام جویان ۳ و ۴» یعنی برادران روسو‌ (Russo)، از آینده‌ی جهان سینمایی مارول پس از Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» می‌گوید. تعدادی از بین خواهند رفت. مهم تر از همه، دنیای سینماتیک مارول مکان بزرگتری می‌گردد و این جایی است که اولین خانواده‌ی انتقام جویان وارد می‌شوند. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

قرارداد بین دیزنی و فاکس قرن بیستم، امتیازات فیلم و تلویزیون آن‌را از جمله «چهار شگفت انگیز» به دیزنی می‌دهد. در واقع هواداران منتظرند تا نهایتا فیلمی از گردهم آیی قهرمانان مارول ببینند. «نبرد ابدیت» اولین باری خواهد بود که انتقام جویان را در چنین مقیاس بزرگی به چالش می‌کشد. شکی نیست که آن‌ها این چالش را نیز مدیریت می‌کنند، اما به کمکی جدی نیاز دارند.

مارول به چهار شگفت انگیز نیاز دارد

حقیقت این است که برای فاز ۴، تنها چند فیلم معرفی شده‌اند (جدای از فیلم‌هایی که اسپویل شده‌اند) ولی این به آن معنا نیست که برنامه ریزی دیزنی هنوز مشخص نشده است. فیج نیز بدون شک برنامه‌ی مشخصی در دست دارد که دیزنی برای بدست آوردن امتیازات، به برخی یا همه‌ی آن‌ها می‌پردازد. در هر صورت باید راهی پیدا کنند تا رید ریچاردز (Reed Richards)، سو استورم (Sue Storm)، بن گریم (Ben Grimm) و جانی استورم (Johnny Storm) را معرفی کنند.

از سمت دیگر، «نبرد ابدیت» و دنباله‌ی آن، احتمالا یک یا دو شخصیت کلیدی دنیای سینماتیک مارول را از بین خواهد برد و نیاز به تزریق ابرقهرمان به این دنیا احساس می‌شود. حمله‌ی Thanos (تانوس) به زمین همچنین ممکن است باعث شود هلا (Hela) اسگارد را تسخیر کند. البته این تایتان دیوانه بخش کوچکی از بیشمار خطراتی است که منظومه‌ی شمسی را تحدید می‌کند. همچنین با توجه به درگیری اسکرال‌ها (Skrull) در Captain Marvel «کاپیتان مارول» و مجموعه‌ی جدیدی از تحدیدات کهکشانی، سرنوشت این سیاره ممکن است به دست «چهار شگفت‌انگیز» مشخص شود. به لطف فیلم بعدی «نگهبانان کهکشان» و معرفی بری لارسن (Brie Larson) بعنوان کرول دنورز‌ (Carol Danvers)، حالا چهار شگفت‌انگیز می‌توانند به فاز بعدی دنیای سینماتیک مارول بپیوندند.

دقیقا چه زمانی چهار شگفت‌انگیر وارد این دنیا می‌شوند؟

با توجه به فیلم‌هایی که در دنیای سینماتیک مارول برنامه ریزی شده‌اند، در نظر گرفتن یک فیلم انفرادی مشخص، ممکن است تا پایان فاز چهارم مورد توجه قرار نگیرد و در ابتدای فاز پنجم است که این گزینه روی میز قرار می‌گیرد. البته، مارول قطعا برنامه‌‌ریزی‌هایش ثبات ندارد. حتی اگر «چهار شگفت انگیز» کامل معرفی نشوند، دلیلی وجود نخواهد داشت که مارول آن‌ها را از نظر‌ها پنهان کند. به طور خاص، دنباله‌ی Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»‌، Black Panther 2 «پلنگ سیاه ۲»، Ant-Man 3 «مرد مورچه‌ای ۳» (اگر ساخته شود البته) یا حتی Captain Marvel «کاپیتان مارول» همگی دنباله‌های خوبی برای معرفی شخصیت‌های جدید به این دنیا هستند.

مهم‌تر از همه، مشکل مارول در شخصیت‌های ضد قهرمانش،احتمالا آن‌ها را مجبور خواهد کرد تا شخصیت‌‌هایی که در قرارداد با فاکس به دست آورده‌ است را معرفی کند. به طور خاص، ویکتور وان دوم (Victor Von Doom)، گالاکتوس (Galactus) و انیهیلیوس (Annihilus) همگی شخصیت‌هایی هستند که در جریان کامیک‌های «چهار شگفت انگیز» معرفی شده‌اند و تا کنون فاکس امتیار آن‌ها را داشت.

پنجمین فیلم «انتقام جویان» همچنین باید بزرگتر و پیچیده‌تر باشد و مانند «نبرد ابدیت» حماسی باشد تا بتواند چیزی نزدیک به ۴۰ ابرقهرمان را  به خوبی اداره کند.

اهمیت چهارشگفت‌ انگیز برای دنیای سینماتیک مارول

اولین خانواده‌ی انتقام جویان و مارول عمیقا آمیخته در هم هستند. هر دو تیم،‌در لحظات بی شماری همدیگر را نجات داده‌اند. البته بین آن‌ها کشمکش‌ هایی نیز وجود داشت، به ویژه بین رید (Reed)‌ و تونی استارک (Tony Stark). این پویایی مشترک می‌توانند زمینه ساز ساخت دنباله‌ی «انتقام جویان» باشد و بستری برای معرفی یکی از جذاب‌ترین گروه‌های مارول یعنی «چهار شگفت انگیز» باشد.

حتی اگر مارول اشاره‌ی آنچنانی به چهار شگفت انگیز نکند، واضح است که این گروه، باید در چرخه‌ی بعدی فیلم‌های دیزنی، نقش مهمی داشته باشند. اما هم اکنون، تازه جوهر قرارداد بین فاکس و دیزنی خشک شده است و «چهار شگفت انگیز» هنوز راه طولانی برای ورود به این دنیا در پیش دارد. با این حال مخاطبان باید انتظار داشته باشند که تیم انتقام جویان پس از ورود به فاز چهارم تغییر کند. در مجموع می‌توان گفت که در «انتقام جویان ۵» همه چیز برای ورود «چهار شگفت انگیز» محیاست.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.