نگاهی اجمالی به شخصیت Kid Flash در سریال Legends of Tomorrow

29 January 2018 - 21:00

اخیرا تصویری منتشر شده است که به طرفداران سریال Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا» این فرصت را می‌دهد تا نگاهی اجمالی به شخصیت فلش کودک (Kid Flash) بی‌اندازند که در این سریال ابرقهرمانی علمی و تخیلی قرار است تا حضور یابد. شخصیت سوپر اسپیدستر (super-speedster) اخیرا تایید کرده بود که عضو دائمی تیم موج‌سوار (Waverider) خواهد شد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در قسمت نهم فصل دوم این سریال، به نام Running To Stand Still، والی وست (Wally West) پسر کارآگاه پلیس شهر مرکزی، یعنی جوی وست (Joe West) است و همچنین برادر ایریس وست (Iris West) خبرنگار است. او یک دانشجو مهندسی است که در ساخت ماشین‌های سریع استعداد خاصی دارد و با آن خودروها مسابقه می‌دهد؛ والی بعد از مرگ مادرش که به تنهایی او را جدا از پدر و خواهرش پرورش داده بود، به خانواده وست پیوست. والی در فصل سوم سریال The Flash «فلش» توانست قدرت سرعت بالای خود را به‌دست بیاورد و پس از آن، در کنار بری آلن (Barry Alen) به مقابله با جنایت‌کاران شهر پرداخت و سپس لقب Kid Flash را به‌دست آورد. بعد از آن و در فصل چهارم این سریال، دیدیم که والی وست از شهر مرکزی (Central City) خارج شد و به‌دنبال مکان مخصوص زندگی خودش در دنیا می‌گشت و این داستان، می‌تواند آغازی باشد برای اضافه شدن او به گروه The Legends.

این تصویر نگاه اجمالی که ما درباره‌ی آن صحبت می‌کنیم، در صفحه‌ی شبکه‌ی مجازی نیک زانو (Nick Zano) منتشر شد که در سریال Legends of Tomorrow، نقش شخصیت دکتر نیت هیوود (Dr. Nate Heywood) را بازی می‌کرد؛ این شخصیت را همچنین با نام استیل (Steel) نیز می‌شناسیم. در این تصویر کینان لانسدیل (Keiynan Lonsdale) و میسی ریچاردسون سلرز (Maisie Richardson Sellers) در لباس شخصیت‌های فلش کودک و ویکسن (Vixen) دیده می‌شوند.

شما در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده را تماشا کنید:

طرفداران این سریال اکنون مشتاقانه انتظار می‌کشند تا سریال Legends of Tomorrow بازگردد و آن‌ها بتوانند ببینند که چگونه شخصیت فلش کودک قرار است تا با دیگر اعضای تیم این سریال همکاری کند و هماهنگ شود. همچنین از آن‌جا که تیم افسانه‌ها، اخیرا عضوی را از دست داد که میزان بیشتری از دانش وی بر روی علوم مکانیک استوار بود، اکنون تیم قهرمانان این سریال می‌توانند از تخصص والی وست در حوزه‌ی مکانیک و مهندسی، برای پر کردن جای خالی هم تیمی‌شان کمک بگیرند. والی نیز احتمالا بدون تردید قبول می‌کند که مهارت‌های مهندسی خودش را با تقویت کردن موتورهای یک دستگاه فضایی و ماشین زمان مانند The Waverider، ارتقا دهد.

از لحاظ استراتژی نیز حضور وست، بعد از اینکه تیم افسانه شخصیت فایراستورم (Firestorm) را از دست داد، به این گروه یک مزیت می‌دهد. هم‌اکنون این تیم بسیار ضعیف است و خیلی از اعضای فعلی این گروه، قدرت‌هایی دارند که به عوامل بیرون وابسته هستند؛ مانند نیروی طلسم سحرآمیز، لباس‌های مخصوص و یا سلاح‌هایی با تکنولوژی پیشرفته، که به راحتی می‌توانند توسط دشمانان آن‌ها به سرقت روند و مورد استفاده قرار گیرند. در شرایط کنونی، پیوستن یک شخصیت تندرو به گروه سریال افسانه‌های فردا، می‌تواند خیلی به آن‌ها کمک کند و مهره‌ی کلیدی و مهمی در زمان مقابله با دشمنان جدید آن‌ها، یعنی گراد گوریل (Gorilla Grodd) و دامین دارک (Damien Darhk) باشد.

سریال Legends of Tomorrow در روز دوشنبه، ۱۲ فوریه در ساعت ۸ شب به وقت محلی در شبکه‌ی CW پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.